dissabte, 24 de maig del 2008

MÉS FOTOS DE GERMANS...



Hola a tots,


Sóc Pau Sabaté, de la promoció del 63 i, després de veure totes aquestes fotos de quan erem petits i de gent que fa tants anys que no veig m'he animat a penjar aquestes dos fotos que he trobat remenant per casa i que són d'aquestes de germans, que ja he vist que algú ja heu posat.


Jo sóc el de la dreta a les dos fotos!!


Per cert, hi ha algú que tingui fotos de la promoció del 62? M'agradaria tenir-ne alguna de record del meu germà Jaume.

11 comentaris:

Guillermo Nivera ha dit...

Hola Pau como va espero que vengas a la comida, alli nos veremos.
Por cierto e añadido el apellido ya que e visto que hay otro exalumno que tambien ha puesto guillermo pero en minusculas.
Chaoooooo

ximo ha dit...

Pau, el dia 12 de maig es v publicar una foto amb el titol RECORDS DEL 66 que esta el teu germa amb els companys i Don Agustin de mestre

neus ha dit...

Hola Pau, quina gracia veure-vos tant xicotets, jo me'n recordo molt de tots vatros, amb el teu germà menut vaig anar a classe i espero veure'l al dinar, a vore si l'animes, dis-li que sóc la Jové, perquè suposo que del cognom se'n recordarà. Promerament publicaré les fotos del "com erem, com som" i li ensenyes perquè faci memòria. Ens veiem a la "resi"

Anònim ha dit...

Pau,esteu fantàstics,però ara n'hauries de penjar una d'actualitzada,o la gent no et coneixerà.
va,no siguis tímid.

Ah,i estudia força per a l'ex`men de català.
Anim

Anònim ha dit...

Pau,esteu fantàstics,però ara n'hauries de penjar una d'actualitzada,o la gent no et coneixerà.
va,no siguis tímid.

Ah,i estudia força per a l'ex`men de català.
Anim

pau ha dit...

Montse, quan tu t'animes a penjar la teva foto actualitzada la penjaré jo. Perquè a mi posant-me pel encara se'm reconeix però tu estàs super canviada. A millor ehhh!!!
Anims també amb l'anglès (el d'estudiar)!

pau ha dit...

Moltes gràcies Ximo però a la foto de RECORDS DEL 66 és el meu germà Carlos qui hi surt, jo busco la de la promoció del 62 que hi surt el Jaume (és el que està a l'esquerra a la primera foto)

ximo ha dit...

Pau, mira ve, 12 de Maig RECORDS DEL 66 Foto amb Don Agustin, lo de la fila de dalt primer a l'esquerra, es JAUME, a la mateixa foto, estan Zumaquero,GAllardo,Ozaez.

pau ha dit...

Ximo a la foto del 12 de Maig RECORDS DEL 66 amb Don Agustin, lo de la fila de dalt primer a l'esquerra, és CARLOS.
De les dos fotos de germans que he penjat: a la primera estem Jaume i Jo i a la segona està Carlos a l'esquerra, Alfonso (al mig) i jo.
A Jaume no l'he vist a cap foto de les que han penjat, però moltes gràcies pel teu ajut!!!

ximo ha dit...

Perdonam Pau m'he confos, Jaume es lo teu germa que va morir molt jove. O sento m h'equivocat
Perdo.

Anònim ha dit...

Hola Pablo soy Leon , ya he puesto una foto mia actualizada , ahora te toca a ti soy el que esta junto al vanderin tararin ja ja ja