dissabte, 24 de maig del 2008


Em penso que la meva primera intervenció s'ha perdut per algun lloc. Em dic Susana Vela i sóc de la Generació del 67. Felicitar a totes les persones que han fet possible tota aquesta moguda. També vull recordar a dos profes. Recordo molt especialment a doña Montse Viladrich ja que vivia intensament la seva tasca docent. I el segon és a don Juan Redó ( per a mi sempre serà don) ja que em va fer estimar el món de la literatura i el de la música. Recordo quan entrava a classe amb la seva guitarra i ens cantava cançons i sobretot ens feia entendre la lletra: me'n recordo especialment de la de Victor Manuel "Sólo pienso en ti". La vam cantar i va explicar paraula per paraula. Encara el veig assegut al damut d'una taula cantant. Jo no sé vatros, però jo me'n recordo de tots els racons del cole: del saló d'actes, el gimnàs, el pati que havia dalt de tot i anavem a jugar quan plovia ...etc. Tinc algunes fotografies més però les he de buscar. El dia del dinar no podré vindre perquè tinc un altre esdeveniment familiar impossible de no anar per això seria bona idea publicar fotos del dinar per poder-les compartir amb la gent que no ha pogut assistir.