dissabte, 17 de maig del 2008

Guillermo me envia fotos!!!



Hola!

A ver, os envío dos fotografías qu eme ha enviado Guillermo (no recuerdo el apellido, lo tengo en la punta de la lengua).


Una es de la promoción de 1964 y al fin, salgo yo!! Qué alegría!

La otra, me ha dicho que es de la promoción de 1961 del viaje de Fin de Curso, hecha en el Valle de los Caídos.


En la de la promoción está Don Santos, y me gustaría recordar a una chica sentada abajo (la primera en la primera fila empezando por la derecha) qué murió hace unos años (sé que alguno más de esta fotografía también), pero a ella la he tenido muy presente estos dias y al mirar la foto todavía más. Y me da rabia, porque ahora no me viene a la cabeza su nombre, se llamaba "Guarch" de apellido, se casó y se fue a vivir a Tarragona. Tenía dos hijos a los que yo , conocí hace unos años. Si alguien recuerda su nombre por favor que me lo diga. Son tantos los nombres que están dando por mi cabeza últimamente, que ya me he hecho un lio y no soy capaz de decirlo, proque no estoy segura y no querrí aequivocarme.


Volvamos a las fotos. Nada más, ahi os las dejo:

Promoción de 1964 y Viaje de fin de curso a Madrid de la promoción de 1961.


Me ha pasado las fotos y la información Guillermo, que si mi memoria no me falla (y ahora creo que empiezo a recordar ) de apellido es Nivera y aventurándome un poquito más, creo recordar que es el que está detrás de mi exactamente en la foto. (Si me equivoco, perdona, pero la edad....)


Gracias a Guillermo y disfrutar de los recuerdos mirándolas!


Promoción del 1964


Aqui os envio una foto en la estoy yo, Guillermo Nivera de la promocion del 64, la foto por lo que pone detras se hizo en el año 78 al finalizar el curso de 8º la podeis publicar haber si encuentro otra con mi hermana que tambien estudio en la Merced.

Guillermo Nivera

dijous llader




estas fotos es de un dijous llarderque doña Montse nos solía llevar a su chelet de San José de la montaña,en la subida del castillo.




jo soc del 64 la "lopez"




hola compis, por fin he podido colgar stas fotos, en el banderin stoy con mi hermana, ella es del 60. tengo muchas ganas de ke llege el dia 7 para encontrarme con gente ke hace años no veo. me uno a vosotros en el pesar por la muerte de don santos, tambien tengo siempre en mi pensamiento a doña montse y a doña maria cinta. y muy a pesar comunico para el ke no lo sepa ke mari angeles marzo tambien murio hace ya unos años, os acordais de ella? bueno stoy buscando mas fotos, ya las colgare. staremos en contacto.






El manifest blocaire contra el transvasament

El món dels blocs de les Terres de l'Ebre també s'està mobilitzant contra el transvasament a Barcelona. De fet, alguns dels blocaires més actius del territori han impulsat un manifest blocaire al respecte, que es pot llegir aquí.

Aquest bloc no ha estat creat exactament per servir d'altaveu a reivindicacions diferents dels objectius per als quals es va crear, que era servir de punt de contacte a les diferents generacions d'exalumnes del col·legi de la Mercè de Tortosa i de suport a la Trobada del dia 7 de juny. Però em sembla que la gran majoria dels que estem embarcats en aquest bloc compartim les mateixes idees sobre els transvasaments. Escolteu, som d'on som, no?

Per això plantejo aquí la possibilitat que ens adherim al manifest blocaire contra el transvasament. Calculo que ningú ho veurà malament. Al capdavall, al díptic de la Trobada hi apareix el nus, el símbol contra els transvasaments, i no em consta que ningú s'ha queixat. No obstant, hem de ser molt respectuosos amb les opinions de tothom i admetre que poden ser molt diverses.

Potser no cal obrir una nova enquesta i n'hi ha prou que deixeu comentaris aquí mateix, expressant el que penseu. Si veiem que una majoria hi està d'acord, ens hi podríem adherir. Si no, doncs no passa res i continuem amb les nostres coses. Què en penseu?
bon dia, al fi e pogut accedir, però e utilitzat l'adreça de la feina, soc maribel, em sembla una experiencia molt enriquidora, tornar a veure als ex-companys desprès de tants d,anys. Tampoc en sabia res de la mort de Don Santos no sabia res, i la veritat que per mi va ser una persona meravellosa i guardo molts bons records d,ell,com també de Don Juan Redo, Montserrat Viladrich i Cinta Curto.

Bé vore si trobo + fotos del cole, i les penjaré, aqui envio una de meva però no recordo b quan me la van fer, aixo si vja pintes jajaj.

1.500 visites en un sol dia

Perdoneu-me per fer-me tan pesat amb l'estadístia de visites al bloc, però és que, encara que pugui no semblar-ho, estem fent història. Aquest divendres, 16 de maig, hem superat les 1.500 visites en un sol dia. A algú li pot fer l'efecte que és poc. Si tenim en compte les circumstàncies d'aquest bloc, que he intentat explicar en un post anterior, 1.500 visites en un dia és un resultat espectacular.

Perquè us feu una idea aproximada del que vull dir, aquest divendres el nostre bloc haurà estat molt probablement el més visitat de tots els que existeixen a les Terres de l'Ebre. I amb molta diferència, a més.

No sé quant de temps s'aguantarà aquest ritme. Des que dilluns passat la cosa va fer una estirada impressionant, estic pendent, com crec que tots, de si afluixa o no, perquè també és normal que això passi. De moment, continua continua pujant. Aquest cap de setmana intentaré escriure alguna cosa amb més detalls estadístics sobre les visites al bloc.

Acabi com acabi, tinc clara una cosa. Si em tornen a preguntar perquè serveix Internet (encara hi ha qui t'ho pregunta) ja tindré un exemple per posar: diré que serveix per fer possibles mogudes tan interessants com aquesta que estem desenvolupant aquí.

La Trobada del dia 7 de juny ha despertat moltes emocions i ha mogut moltes energies Aquí en tenim la millor prova.

Excursión a Peñíscola - "Col·legi La mercè"- Any 1968



Esta foto tiene 40 años!!! Es de una excursión que organizó el "Col·legi La Mercè" a Peñíscola.
A ver si alguien se reconoce!! Yo sí me reconozco! ja ja jajajaja