dissabte, 24 de maig del 2008

Com erem i com som



Hola a Tots i a Totes ,
sóc la Cinta Moreso del 68 . Aquests dies en mirar el blog em ve al cap la cançó " Es l'hora dels adéus " . Recordeu que la vam cantar a la festa de final de curs , al saló d'actes , tots agafats de les mans , a la foscor i amb llumetes ( com als concerts ) . La cançó era ben trista perquè era l'últim curs i ens n'anavem , deixavem a mestres que estimavem i eren una mena de segons pares ; als companys , els uns marxaven a l'escola ( la immensa majoria ) i els altres a l'institut . Recordo que molts aquella tarda mentre la cantavem ens vam emocionar . La cançó deia " no és un adéu per sempre és sols l'adéu per un instant " , doncs bé aquest instant , en el nostre cas ha estat de 26 anys , però el dia 7 " el cercle refarem i fins potser serà més gran " .
Jo també m'apunto a " Com erem i com som " . M'agrada veure les fotos dels companys que s'han atrevit i observar els canvis , no per tafaneria sino per buscar aquells xiquets que recordaven en un cos d'adult .

12 comentaris:

neus ha dit...

pos jo no me’n recordava d’això, però ara ho he vist i ho he sentit. Quanta memòria...!!!!

María Jesús Nadal ha dit...

Ostras Cinta ! Recordo perfectament el dia que al teatre vam cantar "L`hora dels Adeus",i adeu va ser, pues perquè nosaltres acababem i l`edifici del carrer Montcada també, va ser l`últim any que es van donar classes allí, pues van repartir als alumnes pel seminari, simpàtica i altres
llocs, per perill de derrumbament.
Per cert, quans anys sense voret! no t`hagués conegut, hens veiem el 7.

Anònim ha dit...

Hola Neus , María Jesús ,amb les dues fa més de vint anys que no ens veiem . A mi també em va sorprende la teva foto. Es que pareix un joc que ens digui així seràs d'aquí 30 anys i llavors apareixen les fotos .
Mª Jesús he llegit comentaris que fas i vaja memòria que tens , me n'adono d'una pila de coses que ja tenia oblidades i tú me les treus , com lo de Don Santos , detalls del viatge a Mallorca ...
una abraçada

Susanna Ferreres ha dit...

Hola Cinta,
Sóc la Susanna de la teva promoció. Jo crec que no ens hem tornat a veure des de que vam acabar.
Els dia 7 ens ho passarem força be.
Una abraçada

Josep Lluís Solé "Selu" ha dit...

Hola Cinta.. Soc J. LLuís Solé "Selu", i no sé si t'en recordes de mí.,.Estic sorprés de veure´t perqué no fa gaire vaig preguntar per tu al teu germà Paco i la veritat es que et recordo igual que quan vam acabar del "cole", crec que, com la Susana: no t'havia vist desde.... bé suposo que el dia 7 ens parlarem i segur que tindrem coses que contar-nos. Vinga fins aviat.

Anònim ha dit...

Hola Susana i Selu ! Quant de temps sobretot amb tu , Susana . I amb tu Selu , me sona que fa bastants anys t'anava veient pel futbol sala .
Per cert Susana i de la nostra generació hi ha molta gent apuntada al dinar ??
Una abraçada !!

Josep Lluís Solé "Selu" ha dit...

Hola Cinta, mira si fa anys que en farà 13 que no he tornat a xafar una pista de futbol-sala. De totes maneres continuo fent esport... el teu cosí Agustí t'ho pot confirmar.
La veritat es que en fa gràcia que ens poguem trobar tanta gent que fa anys que no ens veiem i possiblement vivim al mateix poble.
A Susana la veig bastant o pel super, pel carrer, a les manis, etc.. a Mª Jesús per les Teresianes, A Rafel Pedret pel Temple ( els 2 xiquets estudien junts) a Rafel Madueño tinc el seu crio al futbol.. i a d'altres que no recordo però a tu fa la tira..
Per cert l'altre dia vaig trobar una foto dels teus pares amb els meus passejant pel "PARQUE"

Susanna Ferreres ha dit...

Cinta,
Que jo controli estan apuntats: Tere Deosdad, Elena Domenech, Elena Barberà, Xavi Galindo, Pau MAtamoros, Cinta Mora, M. Jesús Nadal, Rafa Pedret, Elisabet Royo, Selu, . . .
Que et sembla ?

Anònim ha dit...

Hola!Gràcies per la informació Susana. A veure si s'apunta més gent !!
Selu , te'ns raó jo també fa deu anys o més que no vaig pel futbol sala , però tú eres de les poques persones que veia de tant en tant de la nostra promoció .
Fins el dia 7 !!

lola ha dit...

hola soy dolores castellà del 68 y me acabo de apuntar.
nos vemos el sábado.

María Jesús Nadal ha dit...

UFFFF! Dolores Castellá, que vivíes al carrer del Vall ?
Sóc Mª Jesús Nadal, del carrer Montcada, et recordo perfectament,
a més he vist la foto de la teua germana i tú, fa molts peró que molts anys que no et veig.T`enrecordes tú de mí?

Anònim ha dit...

Hola Dolores, quina sorpresa més agradable!Recordo que a cinquè ens vam sentar juntes i ens vam fer amigues. Jo també he vist la teva foto de petita i he pensat en tu. De vegades he vist a tan germana pel cole de Roquetes , i estos dies pensava com la veigue li preguntaré per tu . Una abraçada i fins dissabte !