dijous, 22 de maig del 2008

Un ERPA (document important) i salutació d'una exalumna

Hola a totes i tots.
Sóc Cinta Chavarría Giner, de la generació del 1964. Com podeu comprovar vaig acabar 8è d'EGB al Col·legi La Mercè l'any 1978, sent director en aquell moment D. Juan Castellá i tutor del curs D. Juan Redó, qui al cap dels anys també va estar mestre del meu fill Xavier al col·legi actual, al que encara hi va ara la meva filla Anna.
No és per "tirar-me floretes", però malgrat l'Insuficient de Matemàtiques de la 3a avaluació, que dit sigui de passada, encara recordo el comentari del mestre de Mate D. José Luís Sebastià que em va dir: "no festeges tant i estudia més", la qualificació global del curs no està malament, eh!
Ah, per cert, dir-vos que tinc la mateixa estatura que llavors però tres o quatre quilos més...
Salutacions i ànim a apuntar-vos a la festa.
Cinta

5 comentaris:

Crea el teu bloc ha dit...

Només 3 ó 4 kilets més????? Me penso que ens enganyes a tots, jejejejeje. Mira que suspendre matesss des de luego!!!!! Després te van posar el notable perquè va, pobra!! aprovem-la!!!!! jejjejeje Ja saps que és broma!!! Besets

Pilar ha dit...

Hola Cinta!! otra que se apunta al "lio"!! ja jajajajajaj
En ti pensaba yo al mirar las fotos, que hace mucho tiempo que no te veo ni sé de ti.
Nos veremos el dia 7? espero que si!!
besitos y me he alegrado mucho al saber de ti!

Anònim ha dit...

Laura, vigila que quan torni no te'n deixaré passar ni una....

Pili, entra a l'arxiu de les fotos que va enviar la M.Pilar Rodríguez Saura, que trobaràs una sorpresa...

neus ha dit...

ei Cinta !! el nom ERPA no ho habia sentit mai. Estic enxufada vaig a vore si puc penjar la foto de la inauguració del cole.

Pilar ha dit...

Cinta gracias por la explicación. Ya he escrito un pequeño comentario a todo loq ue cuentas ahi, y de verad, sigo con la boca abierta de ver la memoria que tienes!! uffffffffffffff!!!! Yo no sé si es la edad o qué es, pero es que a mi me cuesta mcuho recordar, sobretodo eso que si una iba a una clase que si la otra a otra.... uffffff REcuerdo a todos y a todo pero en general, aunqeu poco a poco voy recodando.
Mcuhas gracias por la "sorpresa" ja jajajaj porque con tantos comentarios ya me vuelvo loca y no sé donde ir a leer.
besitos y espero verte el dia 7!