dijous, 22 de maig del 2008

Clara 1979 - 2008

Ja que no podré venir el dia 7... aquí va la meva retrospectiva.


Ja em sap greu ja, no venir al dinar. Primer no ho veia clar perquè encara estic bastant liada amb la criança -una nena de 4 anys i un d'11 mesos...-, i així li vaig dir a la Juani quan em va trucar (gràcies Juani!). Després vaig pensar, i perquè no? Però, mala sort, just aquest cap de setmana ja teníem una sortida prevista amb bastanta gent, i per tant difícil de canviar de data. Així que m'hauré de conformar amb el que m'expliqueu de la trobada... Feu fotos i les pengeu, val?

3 comentaris:

caty garcía ha dit...

Clara,que bonitas fotos, cuánto me acuerdo yo de vosotras,fuí un montón de veces a vuestra casa arriba del centro del comercio.En mi publicación "dijous llarder" estamos el grupo de nuestra clase y entre ellas tu hermana Cinta.Dale un beso de mi parte

Maribel ha dit...

Hola Clara soy Maribel Lalana que pena me da que no puedas venir el dia siete ya que me hacía ilusión verte, ya que hace muchíiiiiiisimos años que no se nada de tí y guardo muy buenos recuerdos pero bueno quién sabe si algún día coincidimos por allí besos

la castells ha dit...

clara guapa!!!soc elena, la festa si va ser al almacen de encarna castella, veig a alberto sanjuan parlant amb tu, a la rosa sangres, a la ester galindo a laura pla, jo tinc una foto que surto ballant amb antonio monforte, pero no tinc escaner...buscare la manera de penjar.-les, del viatge a morella ne tinc que surt guillermo acero, quin munt de records veritat, cada cop que entro seme posa la pell de gallina, en fin que ja organitzare un vermutet al ribera tal com vam quedar, ja fare moltes fotos i te les enviare...buscarem les 40 diferències...Besets a tots...ens veiem.