dijous, 22 de maig del 2008

Teatro

Hola,
he entrado en el blog y he visto una foto que decís es una obra de teatro.
Yo, me acuerdo de una año que representamos la obra "auto de los Reyes Magos" que era antigua y creo que nos dirigio D. Juan Redo, pero no estoy segura . Salimos de diferentes cursos y fue para Navidad. Debio ser el año 74-75, po ahi. Me pregunto si alguien tiene fotos.
Otra sugerencia:
Mi padre estuvo en el AMPA que empezo a vender los libros de texto en el cole. Durante unos años esas AMPAs tambien organizaban excursiones los fines de semana y fuimos a un monton de sitios: Peñiscola, Poblet y Santes Creus, ... me acuerdo de esas pero seguro que hay más. A ver si alguien se acuerda o tiene fotos. Yo tengo pero estamos solo nosotros y bien lejos (vaya fotografo-a). Seria del año 77 al 81 que fue cuando nos volvimos a Benicarlo otra vez.
Bueno eso por ahora.
Besitos a todos!
Monica Redón

7 comentaris:

galàxia - imma monserrat ha dit...

Jo també recordo els preparatius del "Auto de los Reies Magos", però no recordo el dia de la funció.
Seria fantàstic si sortisin fotos!

Anònim ha dit...

Jo també me'n recordo d'aquesta obra.Jo era el rei negre i portava un mocador al cap com si fos un turbant.No crec que hi hagi cap foto perquè en aquells temps no abundaven les càmares,però seria fantàstic si algú en tingués.Mònica,quan penso en tu em venen a la memòria els entrepans de mel que ens feia ta mare per a berenar.Què bons!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Hola Montse!
Com estas? espero que ens veigem el dia 7. Jo tinc moltes ganes i me'n han fetes moltes estos dies. Imaginat el meu home es vol divorciar qerque diu que me enamorat del blog i els records de tots.
El problema sera desenamorar-me. Que farem despres de la festa?
Molts besets. Monica

José Manuel ha dit...

Mònica, lo teu desaparegut pare i lo meu eren molt amics quan l'APA (abans no era AMPA) i venien llibres al carrer de la Mercè o als baixos del col.legi. Recordo el teu pare treballant de vidrier a la vora del riu, de vegades anava en Manolo (mon pare) que treballaba a Mobles Daudé, a xerrar en lo teu al taller de vidre on treballaba, per temes de l'APA i tot això. L'última vegada que vaig veure a algú de la teua família va ser a Morella en una trobada de confirmació sobre l'any 83 o 84, estaba crec que el teu germà Adrian, que tant bon record va deixar en los del 67-68, com Selu o Albert Mola.

Anònim ha dit...

Hola Jose Manuel!
No se qui eres, pero si me dones el cognom mirare de trobar-te en els records d la familia.
Quan el meu pare estava al APA jo ja estava estudiant al FP i me'n recordo de la genta que coincidiem en les excursions o altres activitats.
Pero be, algu mes se'n recorda de coses i me'n alegro.
Vindras el dia 7? Espero veure't.
wqr

José Manuel ha dit...

A vere, Mònica. Jo tampoc et recordo exactament ara, de fet sóc del 69. A qui recordo com si fos ara (fumant com una xica moderna als seus pocs anys) és a tan germana la menuda, que crec que era del setanta. Jo sóc José Manuel Cardona i si, aniré però algú mos haurà de presentar, potser l'Albert Mola que era molt amic del teu germà Adrian, de fet penso que ell va ser qui es va posar en contacte en vatros per fer-li saber lo de la trobada. És l'home de la cosina de la meva dona, vivia al carrer del Vall i tenia dos germans, un de potser la teva guerra i un atre més menut, crec que del 70 o 71, Ximo. I si, jo tinc bons records del teu pare, pobre, sintonitzaba molt bé en lo meu. A casa meua va ser molt impactant quan va desaparèixer, el teniem en molt d'apreci. Ciao.

Anònim ha dit...

Cardona, si que me sone molt. I diria que estic veient al teu pare, ara . Pero no me'n recordo de tu, no. Seria bo que el dia 7 ens fiquem un lletrerets ben mons amb el nom i la data de la promocio per que siga mes facil de trobar-mos, eh? Com quan anavem de trobada i aixi ens coneixiem.
Fins el dia 7