dijous, 22 de maig del 2008

Més fotos de la penya del 66

Això era una festa que vam organitzar per nadal a casa l'Encarna Castellà, us en recordeu?

I aquí ens vam passar unes quantes hores, dale que te pego al futbolín... amb l'Elena Castells, la Cinta Carbó... els nois no recordo els noms, quin despiste!


El Coll de l'Alba al fons, i tira cap amunt... d'excursió a la Creu. Us recordo perfectament per les cares, però dels noms... ajudeu-me!


Excursió a Penyíscola, 16 de març de 1980 (perquè ho tenia escrit al darrera de la foto... que si no de què). L'Elena i jo ens ho vam passar pipa, pel que veig!

8 comentaris:

carme_zafra@hotmail.com ha dit...

Clara, quina alegria m'has donat, sempre pregunto a l'Elena per tú, fa tants d'anys i ara anem utilitzant la "Memori Card " que diuen els meus fills, i cada vegada surten més històries, festes, etc. i potser erem un curs que molts també sortiem de colleta.

maribel duran ha dit...

Clara, la veritat q estic molt emocionada en lo de esta trobada, en tu fa molts anys q no ens em vist, i en la carme zafra també, la veritat es q guardo molt bons records de tots i totes ens o pasabem molt b, ja ens vorem el dia 7 petons a tots i totes.

Clara Massip ha dit...

Carme i Maribel, que tal? Com va la vida? M'agradaria moltíssim veure-us, però el dia 7 no podré ser-hi... em sap molt greu! Ja he parlat amb l'Elena, a veure si en muntem una en petit comité més endavant.

maribel duran ha dit...

quina pena en les ganes q tenia de voret, b a vore si es cert i quedem per un altre dia. molts de petons i una abraçada.

Toni Gallardo ha dit...

Aquest "guateque" a casa de l'Encarna Castells va ser històric, em sembla. Valdria la pena repetir-lo només per recordar aquella tarda històrica. Sento repetir tant l'adjectiu, però quina tarda que va ser.

Encarna Castella ha dit...

Hola Clara i tots els del 66, estic entusiasmada perque arrive el dia 7 per poder xarrar amb tothom , amb la gent de Tortosa més o menys ens anem veien, tot i això, aquesta trobada, ha donat peu a parar-nos a parlar i no nomès saludar-nos.Estic d'acord amb tu y Toni per organitzar un altre "petit comité" o "guateque" un altre dia i coincidí amb els que no podre-ho vindre.´M'agradat veuret i recordar-te, besets.

la castells ha dit...

Au au que aixo ja esta aqui, espero reconeixeus a totes i a tots, per que a alguns realment fa molts molts pero que molts d´anys que no us veig, fins dissabte!!!a per cert jo m´hi apunto, al guateque i al que convingue, jeje.

Maribel ha dit...

Hola Carmen nosotras nos hemos visto más veces je je je pero no cuentes que fui profesora de tus hijos que vergüenza y a ti Maribel que decirte si nos vemos muchas veces aunque este dia será especial,y a tí Encarna pues que nos volvemos a ver jajajajaja ,por último Toni a tí si que hace añooooooos que no te veo pero seguro que nos reconocemos no hemos cambiado tanto o si? hay madreeeeeeeeee!