dijous, 22 de maig del 2008

LA GENERACIÓ DE LES "CARAGOLES"


Hola! Segur que algú em mata penjant aquesta foto al bloc!! Però l'havia de ficar. Carnestoltes també es celebrava quan encara no teníem col·legi!!! Aquí estem un grupet del '77, l'any 84 ó 85 no recordo si fèiem 1er o 2n d'egb! Això és el pati que actualment s'utilitza com a aparcament per a la gent que va al Casal, al barri del Rastre al costat del col·legi Sant Josep. En aquella època els que fèiem parvulets i cicle inicial anàvem a unes aules cedides pel col·legi Sant Josep i el pati el teníem en aquest descampat!!
Som: a la part de dalt: Rosa Nadal, Mario Juan i Marga Garrido.
a la part de baix: Jo (Laura Campanals), Montse Nadal i Diana Roca
i la espontànea trobo que és Meritxell Faiges.

5 comentaris:

josblasc ha dit...

Una foto boníssima Laura! M'ha vingut al cap que també he tenir alguna foto dels carnavals d'aquella època. M'ha impressionat molt veure també el nostre pati. Crec que no hi havia ni timbre, perquè recordo a les mestres picant de mans per cridar-nos a les aules i avisàvem també cantant als més despistats que s'havia acabat el pati. Quin temps i quin munt de records...

sonia76 ha dit...

Molt bona la foto, sí. Crec que vaig fer moltes "pastetes" en fang en aquest pati...
Per cert, m'alegra començar a veure pel blog gent coneguda. De l'any 76 sé de 3 que anem segur...algú més???

Anònim ha dit...

Laura, tu no vas "disfressada" de bruixa....... és que ETS una bruixa......... ja-ja-ja. És broma, o potser no !!!!

Lluizao ha dit...

Laura... simplement GENIAL!! Quines caretes de bons xiquets/etes que feu tots/e. Jajajajaja!
Llàstima que no tinc scanner i que les fotos les tenen a Tortosa mons pares.. que sinó sortiriem retratadíssims tots!!

Sergi Molina ha dit...

Hola Laura, sóc Sergi Molina.

Quins records, veritat! Per cert que la espontànea que dius és Montse Nadal, la germana de Rosa.

Si mires a les entrades del 25 de maig trobaràs una foto del mateix dia que està tota la classe.