dimarts, 27 de maig del 2008

Sóc del 1960






Hola a tothom! Sóc Alonso Navarro, un exalumne de la Mercè. Mon germà Manolo i ma germana Isabel, més grans que jo, també van anar a la Mercè. Eh, i ma sogra! Carme Benet Vidiella, del carrer Sant Tomás.


Vaig començar el 1964, a l'edat de 4 anys. Em sembla recordar que anavem junts xiquets i xiquetes. Als 5 anys tenia de mestra a donya Pilar. Ens va ensenyar una poesia: Mi barco de papel, de la qual encara en recordo alguna estrofa. Don José Duart i Don Santos van ser els meus mestres de primària.


Només sortíem d'Escola per anar a missa. A la Reparació o a la Catedral. Sigue com sigue els Dimecres de Cendra, amb l'espelmeta que ens donaven, i al maig, el mes de Maria: con flores a María, que madre nuestra es. Eren moments que esperàvem per trencar la rutina, potser.


En fer la revàlida, als 10 anys, me'n vaig anar a l'Institut J. Bau. Un grupet d'amics em van acompanyar, José Luís Favà Figueres i Luís fernández Rayo, entre d'altres. Vaig dur pantalons curts fins fer els 14. Els meus genolls pelats, sempre en crostes, eren el senyal evident de la meua passió pel joc i per voltar pels carrers. Per sort no teníem tants deures, crec.


A part dels Pequeños Cantores també existia la Coral de la Catedral, amb Mossèn Vilanova al capdavant. Per tal de fidelitzar els assajos ens donàven cupons. En omplir la cartilla podies anar d'excursió. Jo vaig anar a Tarragona i a Peníscola, com a mínim. Aquí envio una foto de quan tenia 9 anys, del 1969.


Ens veiem el dia 7 de juny!







5 comentaris:

ximo ha dit...

Alonso, company, quina alegria voret. L'Uniforme es lo de la escolania, jo vaig coincidir en tu en tantes coses.......hasta de barri.
Ens vorem lo dia 7
XIMO SOLE

dulce ha dit...

Hola Alonso, soc la germana de Lluís, que ve que aparegues per aquí, fins lo dia 7, ara aviso a Lluís pero que sapigues que ell també estará a la trobada!

Paco Liberal ha dit...

Hola Alonso, que tal , ja trobava a faltar per aquí amics de la infància i del cole, ademés tu i jo llavors érem com de família com tu dius.
Me n’alegro molt...

PACO LIBERAL

Crea el teu bloc ha dit...

Ens trobem el dia 7 al dinar!! Uy!! Quin canvi l'Alonsito!!!

Anònim ha dit...

Hola Alonso soy Merche, en cuanto he visto la foto de pequeño, se la he enseñado a mi madre ( la Trini ) y en seguida te ha reconocido.
Nos vemos el dia 7 .