diumenge, 25 de maig del 2008

Hola, sóc Sergi Molina de la promoció del 1977.
Us envio algunes fotos que he pogut trobar per casa.




La meva mare: Carme Pla (promoció del 1953)


El meu tio: Ramon Pla (promoció del 1944)



Ara us poso algunes fotos de la promoció del meu germà 1975.


Any 1980, segon de parvuls

Viatge final de curs a Madrid 1989



Aquestes són fotos de la meva promoció 1977.

Excursió de la classe a una granja 1982 .

Dia d'excursió 1984.


Carnestoltes 1985.


Festival fi de curs 1990.


Viatge fi de curs 1991.

2 comentaris:

Sergi Molina ha dit...

A la foto del carnestoltes del 1985 estem tota la classe o la majoria.

Dalt a l'esquerra: Mario Juan, Margarita Garrido, Diana Mestre, Sergi Faiges, Rosa Nadal, Laura Campanals, Vicent Mor, Sonia Cid, Castillo i MªDolors.

Baix a l'esquerra: Diana Roca, detras Miguel Angel Luna, MªTeresa Povill, Josman, el de detràs no me'n recordo, Jordi Rios, lo pallasso sóc jo Sergi Molina i per últim Forés.

sonia76 ha dit...

Hola Sergi! Sóc la Sonia Pelechano. Vaja arxiu! Molt boniques... si n'ha passat de temps! Mos veiem el dia 7.