divendres, 23 de maig del 2008

NOMES FALTAVA JO











Hola a tots, encara no havia aparegut personalment pel blog per problemes tècnics, però sí que ho he fet per mig del meu germà Ximo i de la meua amiga Imma.

No estava gens convençuda de fer la primera aparició via fotogràfica, però, ja veieu, com que els meus germanas s'han atrevit, jo també. Perquè, per als qui no ho sabeu, Ximo i Selu són els meus germans.

Pili, Dulce, Mònica, i la resta del 64 qua aneu pel blog, Ànim noies, que estem la mar de bé.

No sé com signar el document, perquè hi ha gent que en diu Rosa, d'altres em diuen Mari, i d'altres, els més antics "Rosa Mari" . Bé, escolliu vosaltres mateixos.

Fins el dia 7¡¡¡

46 comentaris:

Pilar ha dit...

Hola rosa Mari (yo soy de las antiguas) ja jajajajaj ya era hora que salieras por aqui, pero lo has hecho por a puerta grande eh?
Yo no me atrevo, a ver si este fin de semana encuentro alguna foto mia actual, no me hago muchas la verdad.
Me alegro un montón de verte como eres ahora, aunqeu eres de la pocas a las que suele ir viendo de vez en cuando.
Un besito! Y a ver si nos vamos animando ( yo tendría que perder unos cuantos quilos y luego me hago la foto) ja jaj ajajajjajajaj
pero creo que no me da tiempo para el dia 7. je je

Anònim ha dit...

hola,rosa mari.sóc la montse redó.estic intentant penjar les meves fotos.(és que sóc una mica negada amb l'ordinador.tu estàs fantàstica.i tu pili,a veure si et mulles d'una vegada.

Pilar ha dit...

yo no!!!! ja jajajajuyyyyyyyyyy qué miedo

Anònim ha dit...

Hola Rosa, dir-te que no has fet la teva primera aparició ja que si remenes trobaràs que surtes a una altra foto de grup. Posa't a l'arxiu de les fotos que va penjar una tal M.Pilar Rodriguez Saura i ho veuràs.
Salutacions i ens veiem el dia 7.

Susanna Ferreres ha dit...

Hola Rosa,

Sóc Susanna, jo sóc de la "quinta" del teu germà Selu, a ell el veig sovint, però a tu no. Estàs a les Terres de l'Ebre ?
Me n'alegro que t'hagis afegit a la festa ! !
Ens veiem el 7 de juny

Anònim ha dit...

Es uqe te miro i no te veig. Si no pareixes tu, sempre amb aquells cabells tan esturrufats.
Deus tenir una bona planxa.jjajajajaja!
Monica

Rosa ha dit...

Ja veieu. Els anys no perdonen però una fa el que pot, ...

Susanna, és clar que sé qui ets, i ens hem vist alguna vegada. De segut que quan em trobes en persona em recoraras.

Mònica, estic molt contenta de retorbar-te (sí, em plaxo el cabell però no ho siguis).

Cinta, ja havia vist la meua foto de 6è. De fet, amb Maribel van estar repassant les tres classes. Ens ho vam passar molt bé. Jo no recordava el nom de molta gent, però veig que tu estas "superassabentada".

Pili, Montse, espero que puguem compartir taula el dia 7.

Pilar ha dit...

Yo también querría compartir mesa con vosotras, por supuesto, son muchos años, pero ojalá todo sea como antes, de eso se trata no?
besitos!!!
PD ( Por cierto, en esa foto estás guapa bandida!!)

dulce ha dit...

Rosa, Mari, Marirosa, Rosamari...m'estic tornan loca buscan una foto meua que surtigue jo sola i no trobo cap, es molt fort, tinc un mun pero a totes estic en Julio o en los dos solets que tinc o... en tots juns! ( no tinc vida propia!!!) a partir d'ara me faré una jo tot sola cada vegada que fesem fotos.

Lo dillums li dono a pili les dos fotos i que les penge i que sigue lo que deu vulgue.

Jo també vull está a la taula en vatroooooos(lease: pili, montse, mónica, inma si pugues vindre. tu rosa...mari, etc.)

ximo ha dit...

Dulce menuda, scaneixala.... i fes que sols surtes tu.
Es vist que guapeta era i es la meva germana

Pilar ha dit...

dulceeeeeeeeee espero la foto!!
Y no te preocupes, que si sale Julio, yo con tu permiso me lo cargo ( aver, quiero decir que lo corto y no pasa nada) ja jajajajajjaj

dulce ha dit...

pili, pilar, pilarín ring, ring... ya veras ya...

En mi casa se creen que me he vuelto loca me peleo con mis hijos por el ordenador y cuando por fin me dejan un rato solo hago que hablar y reirme sola delante de la pantalla jajajaja.

Pili cuando te pase las fotos le das a alba porfa tu número de teléfono para ponernos de acuerdo para el día D hora H?

Besitos

galàxia - imma monserrat ha dit...

Hola 64, jo crec que després de tot això s'haurà de descriure el "sindrome dels nostalgics de La Mercé", ens estarem trastocant?
Per una part l'adicció al blog, per l'altra que d'aquí endavant sortirem a totes les fotos que puguem i més, una locura.
I en quan a "no tenir vida" propia, em penso que tamé ho patim totes.
Jo he estat donant moltes voltes al tema, i crec que finalment vindré el dia 7, però haura de ser acompanyada dels meus menuts, no tinc amb qui deixar-los aquell dia.
Hi ha algú que vingui amb crios?
Quan ho tingui clar us ho dic!
NO EM PUC CONFORMAR A PERDREM LA FESTA, ANEU FEN-ME LLOC A LA TAULA!

Pilar ha dit...

ja ja jajajaj olé olé!!! otra que se anima! muy bien Inma, trae a los crios, no sé si los demás llevarán pero eso da igual, la cuestión es que vengas. Además también tendrán a la abuela y os repartís la faena! ja jaj ajjaj
Me alegro!

Anònim ha dit...

Ei xiquetes.Esteu totes esboixarrades.Això de la trobada ens afecta atotes.A veure,Pili,perfa.Necessito algu que em penge les meves fotos.Estos dies estic preparant un examen d'anglès(faig 3r a l'EOI)i o tinc temps ddd'estudiar.Em passo el dia enganxada a l'ordinador.Si pots penjar les de Dulce,pots penjar les meves.Rosa Mari,he trobat fotos de les colònies d'Esterri.Si li puc passar a Pili,que les penge.I tu,Imma,si vols t'ofereixo la meva "canguro".Ës ma germana(56)i és la que cuida mas filles (12 i 9)mentre jo treballo.Ja veus,no tens excusa.Bé que algú diguui algo.Jo me'n vaig a empollar un ratet,que el 30 és el gran dia.

Anònim ha dit...

Pili,si pases pel cole,li puc deixar les fotos a ma germana que treballa allí.Si no,dis-m'ho i quedm o em dones el mòbil o algo.Au,adéu..............

Pilar ha dit...

Montse, a ver, no he entendido, yo cuelgo lo que quieras (o a quien quieras aj ja jaja).
que pase por el cole? qué cole?
Tu dame fotos, pero dime donde voy a buscarlas. Enq qué cole trabaja tu hermana? uy qué lio por Dios!!!

Uno a uno, qu eno me aclaro que he pasado mala noche. ja jajajajajjajaj

Pilar ha dit...

Deja el libro de ingle´s Montseeee que hoy es domingooooooooooo

Jajajajajajja cuando descanses y entres aqui, que seguro que entras, contéstame vale? Yo mañana puedo ir al cole que me digas (será por coles ja jajajaj ) y recojo las fotos, vale? pero quiero verlas, igual salgo yo. Yo creo que tengo también de unas colonias en Motblanch. Pero ve y busca, a mi se me han terminado los cajones (he dicho cajones) ara revolver. Esto está que da pena!! y me cabeza también!

Anònim ha dit...

A vore,Pili.El cole és la Mercè.Quin si no?Si pots passar,les deixo allí.Si no ,em dius algo.Ja veus qe em pot més el bloc que l'anglès.Noem puc concentrar.Ufffffffffffff

Pilar ha dit...

Vale Montse, de acuerdo. Si tiene que estar para mañana pasaré al mediodía y si no te da tiempo para mañana, los martes y mie´rcoles mi madre va por allí que hace de voluntaria y dice qeu alguna vez ve a tu hermana y ella lo recojerá. A mi solamente me hace falta saber si estarán mañana por pasar yo cuando salga del otro cole. Lo que tu me digas.

Anònim ha dit...

Si.Mañana a partir de las 12,te voy a "colgar"de fotos.Es que me hace ilu tener una foto mia colgadita y como tu tienes mucha "maña"...¿lo pillas pipipili?Veus?ja tornava a escriure en castellà.No,si at least,I'll be writing in English.Upsssssss

Pilar ha dit...

valeeeeeeee de acuerdo! ja jajajja A ver si puedo pasar mañana, ya me aclararé para encontrarla y espero que me dejan entrar al mediodía por el comedor o así, algo haré no te preocupes, yo por la tarde no trabajo y podr´ehacerlo.

Anònim ha dit...

Per cert,Dulce,Cinta,Pili,Rosa Mari,Imma,Ximo(que surt per tot arreu)Us vestireu de gala o què?A vore si farem riure,uns d'esmòquing i els altres amb texans.Jo m'apunto als texans.jejejejeej

galàxia - imma monserrat ha dit...

Hola Montse, jo també m'apunto als texans o similar, cadascú és com és i jo em vull sentir cómoda. "Arregladita però informal"
I si uns de gala es troben més comodes, endavant!
A veure si colapsarem les perruqueries.
Ah, i moltes gràcies per l'oferta de cangur, però els meus peques (6 i 4 anys)estan tant il·lusionats a acompanyar-me que alucino.
Sort que tindré la iaia, que és exalumna dels 30, que hem farà de reforç si cal.
Bé, em sembla que això ja no té marxa enrera i dilluns hauré de passar per "caixa" a formalitzar-ho.
Anim,i sort als examens!

galàxia - imma monserrat ha dit...

Pili, on està la foto promesa, la teua actual?
Hauràs de posar-la amb biquini per poder comparar-la amb la de Peñiscola!

Anònim ha dit...

Gràcies Imma.De fet,si no hagués estuiat durant el curs,no sé com ho faria perquè em passo més temps aquí enganxada que ala feina.Això és com una addicció.Bé,me'n torno,que ja e fet un break.Petonssssssssssss

Anònim ha dit...

Va,sí ,Pili.En bikini o en top less

Pilar ha dit...

ja jajajajajajja Bueno, de vuelta de la siesta veo que aqui hay mucho cachndeo. A lo de las "galas" ja jajaj yo iré d enormalita, tejanos y eso que las galas las tendré a partir de las seis de la tarde que tengo un "acto oficial" buaaaaaaaaaa.
Eso del biquini es de cachondeo?? Se nota que hace tiempo que no me veis ja jajajajajajja pobreta de mi. Estoy a régimen (para variar) pero me temo que vendré acompañada de mis quilos de más. Lo de la foto no sé, busco pero no tengo fotos, no me gusta hacerme fotos con este tipazo de artista qeu tengo. jajajajajajja

dulce ha dit...

Esto puede ser mortaaaal, mira que hablando de como ir vestidas, dios mio...yo voy a ir de Dulce por si a alguien le interesa, Pili me acuerdo que desde jovencita ya estabas con el rollo del régimen, será posible!!! tu vente de Pili y punto, ah! por cierto me acuerdo que cuando éramos pequeñas tu madre te compró una fajaaaaa y yo que estaba como un fideo no paré hasta que mi madre me compró otra a mi, tu como siempre marcando tendencias, jajajaja.

Por favor decidme si vais solas o no que estoy preocupada, mira que si me dejo la family en casa y luego todo el mundo viene acompañado (lo de family es por Montse para ayudarla, je)

Anònim ha dit...

Dulce,te he enviado un mensaje no sé por donde.Ya lo buscarás.Pero en cuanto a la family,por supuestísimo que solas que estaremos muy bien.

Bueno,busca el otro mensaje.chao.

Pilar ha dit...

yo sola solita, pero sin faja eh? aj jajajajajjajaja

dulce ha dit...

Esto se está desmadrando, por favor Pili, Montse, Mónica, etc. escribid todos los mensajes por ejemplo en la foto de rosa mari ¿vale? porque me están dando agujetas en el dedo de la ruedecita del ratón de tanto subir y bajar para ver donde nos contestamos, aunque esto cada vez se parece más a un messenger.

Si hacemos esto ahora no quiero pensar el día 7...podemos poner un aparatejo de esos de dar número y vamos hablando por orden, me pido primeraaaaa!

Anònim ha dit...

estic plorant de la risa despres de llegir els vostres comentaris. Per favor, sosegarse. Que sinos el dia 7 no sabrem que dir-mos ni que fer. AH! jo vindre soleta, el meu home treballa i la xiqueta se quede enla abuela.
A vore, agafeu aire i solteulo poc a poc: repetiu OMMMMMMMMMMMMM!(RELAXACIO)

Anònim ha dit...

La de relaxacio soc Monica que ja se me elvida que estic en un blog i no mos podem vore les cares.
Monica

Anònim ha dit...

Però xiques, com aneu de desenfrenades ???
A vore, m'apunto a la idea dels texans. I sense faixa !!!! que segur que no mos fa falta a ningú !!!. Les que vingueu amb crios durant lo dia pos ja està bé, però aneu pensant en qui deixar-los a la nit, perquè..... podem continuar la festa no ???
Ei, Dulce, pensa que tu li vas al meu home que no m'esperés despert eh !!!!

ximo ha dit...

Aixo Aixo festa festa, Genaro ens deixa el seu Pub si fa falta

Pilar ha dit...

Eso si que me da rabia.. Yo no podré seguir por la tarde-noche.
A las seis como muy tarde tendré que marcharme. buaaaaaaaaaaaaaaaaaaa O sea que todas "pa casa" delante de mi. ja ja jaj, No, pero según como vaya la cosa me sabrá ma´s mal irme, pero es la faena y tengo una obligación. qué pena!! aprovecharé el tiempo qeu esté ahi a tope por si acaso.

Anònim ha dit...

Quin és el pub de Genaro ???
Pili, no t'ho pots muntar d'alguna manera??? Vinga dona, que "solo se vive una vez".

Pilar ha dit...

ya, ya, ya lo sé, ese fin de semana es de lo más movidito. MIra que hay fines de semana, peus todo se me ha amontonado en uno. Ese dia tenemos un acto en el colegio en el que nos es obligaotiro acudir y tengo una boda (pero a eso ya he dicho que no) y el domigno un encuentro de exs también, pero de profes de otro cole. Uffffff comidas, comidas y comidas ja jajaj no sé, está la cosa cruda.

carme g ha dit...

Jo tambè anirè de texans, sense faixa i sense els meus "trillissets" (perquè tinc cangurs, sí cangurs perquè són tres de 4 anys),i amb la meva parella perquè tambè va anar al cole, però a diferent promoció.
Carme Gracia

Anònim ha dit...

para Carmen g , por fin te encuentro , decias que te acordabas de Guillermo y de mi, osea Leon , pues justa mente hay una foto mia sacada de un visor rojo (hay otra que no soy yo, je je de uno verde)y otra con banderin y una actual en la misma foto, colgada el 28 de mayo NOTA YO TAMBIEN IRE CON TEJANOS las fajas no me sientan bien ja ja ja

Pilar ha dit...

Mensaje para Montse REdó:
el examen de hoy!! qué tal te ha ido? que me he estado acordando de ti todo el dia eh??? ya nos dirás algo que ahora ya podrás entrar más tranquilita, no tendrás qeu estudiar!!!
dinos alguna cosita vale????

Anònim ha dit...

Ei,PIli,gracias por tu interés.Meparece que el examen me ha ido bastante bien,pero con estas cosas nunca se sabe.Aun tengo que hacer el oral,oer eso lo tengo más dominado.
Ya ves algunas "abandonamos" antes de tiempo y ahora nos toca recuperar el tiempo perdido.
Dicen que nunca es tarde cuando la dicha es buena¿no?
Esta semana he hablado con Tere Miró y me ha dicho que tambien viene.Tambien he hablado con la prima de Imma Sol y me ha dicho,que Imma no podrá venir.Es una pena porque ella era una delas del círculo que más recuerdos me trae.
Ala,que vaya rollazo que me ha salido.
Ah,lo de tu foto lo dejamos por imposible¿no?

Anònim ha dit...

Això es per a Rosa Mari.Que t'ha sabut mal lo de les fotos d'Esterri????????Si és així ho sento però es que t'he tingut un munt d'anys a l'album enganxada, i hem feia gràcia que ens veiés la gent.Una altra cosa.A eure si participes una miqueta més al bloc,o si no,no estaràs al'altura dels germans ARRUFAT ESTIRA LA COA AL GAT.
Not'enfadis que tot això va de bon rollo.Va,com diu Monica,un beset.

Pilar ha dit...

INma Sol no puede venir porqeu (imaigno que es por eso) un acto en el colegio de sus hijos. El mismo acto que tengo yo, y no sé cómo lo haré, pero yo vengo, no es lo mismo que teine ella, claro.
TEre ha hablado por aqui y dice que viene, yo ay pensaba en ella.
Y a ti me alegro de que haya ido bien, de verdad! qué envidia, soy una negada para los idiomas! aj jajajajajajjaj enga!! ahora a relajarse!

Pilar ha dit...

Mi foto, me la haré mañana o el domingo, lo prometo. No tengo fotos actuales mias, por qué será??