divendres, 23 de maig del 2008

GENERACIÓ 1965 AMB DOÑA JOSEFINA


Hola a tots, sóc Jordi Ventura. (el primer xic dret per la dreta) i publico aquesta foto que tenia i que encara no he vist al blog.


Quan me vaig assabentar que es feia el dinar, no estava molt decidit, peró quan vaig descobrir aquest blog, me vaig enganxar inmediatament i me vaig animar a apuntar-me.


Crec que aquesta ferramenta d'internet serà fonamental per l'exit d'aquesta trobada. Ja que penso que el fet de poder veure fotos, comentaris, noms d'exalumnes, etc... ha despertat en nosaltres d'una forma especial, els records que teniem adormits de la nostra infantesa, ja una mica llunyans pels de la nostra generació. El fet de tindre temps per processar tota aquesta informació, ens ajuda a recordar cada vegada més coses.


Bé, ens veimen el dia 7.


1 comentari:

Anònim ha dit...

La de groc es la Joana Castells, L'Anna Muñoz, Maribel i compañia.
Ja que Joana no escriu cap comentari, l'escric jo de part d'ella.(Angels Castells) jejejejejejeje!!!!!!!!!!!!!!!