dijous, 29 de maig del 2008

Nievetes 73, Neus 80



Com érem, com som


Sóc Neus Jové (67)…encara n’hi ha que em diu que són manies…
Bé a lo que anem, fent memòria: recordo el dia que va venir el Dr. Rada a parlar sobre l’aparell reproductor, érem a la sala d’actes, recordeu? al entrar al pati a ma dreta...bé quan aquell home va acabar l’explicativa i va convidar als assistents a plantejar preguntes...salta la meva amiga Noëlle dient en veu alta ¿que es un orgasmo? Jo em vaig posar roja perquè aquell dia també estaven els pares, però clar, ella era “de les extrovertides” je je je.
I les tises que ens tirava don Juan Castellà quan parlàvem a classe?
I els partits de futbol contra les de ferreries? aquelles si que en sabien, pegaven cada xut que jo sempre m’amagava perquè tenia temor que hem fessin mal.
I parlant d’esports, recordeu a Tasio l’entrenador de basquet? pos també ve al dinar.
I una altra de molt bona, el dia que va morir John Lennon, estàvem jugant al pati "de fora" a basquet i M. Cel Chavarria es va posar a plorar per la seva mort, jo no vaig entendre res, però si ella llegeix aquests bloc que contesti, crec que no ho vaig somiar
I la mort de Franco? recordeu aquell dia: tots en fila la pati, un pare nostre i cap a casa, aquell dia festa!!!
Espero haver despertat algun record. Per acabar, la foto actual té alguns anys, però no molts, recordeu-la bé i el dia 7 busqueu-me.

11 comentaris:

neus ha dit...

uii!!! ara he vist que he posat les dates malament, aproximadament érem 73, som 08. Bé, que us sembla el ressò que està emprenent el dia 7? aquest bloc és un moviment social important, les inscripcions així ho constaten , per tant cap persona es manifesta indiferent davant d’aquesta celebració.

Anònim ha dit...

Nievetes, "que ben col·locadeta estàs". Te dic la veritat: SON MANIES ... !!!!!
Mari, espero estar bé per al 7 perquè si no m'agafarà algo !!!!

ximo ha dit...

Esta es la meva NIEVETES, la xiqueta de Morena, per cert ankara que no te res que vore amb el cole, t'en recordes quines festes feiem a la vostra montanya al Coll de l'Alba?

Pilar ha dit...

Neus muy bien! otra qu elo ha hecho, y yo lo tengo que hacer! bueno, ahhhhhh Cinta qué te pasa? estás enferma? no jorobes a ver si no vas a poder venir!!!

Anònim ha dit...

Pili, tranquil·la que procuraré venir sigui com sigui. No puc perdre'm una cosa així. El que potser no podré fer serà ballar com una "loca", i mira que m'agrada, eh!

neus ha dit...

i tant que me’n recordo!!! de tu, de ximo voltes, d’Alberto l’amic del meu germà Ramon que us feia parlar perquè ell era més gran, de les curses de la festa del coll de l’alba, que els premis eren un conill, de la taula parada baix de l’olivera... pos mira Ximo, la muntanya està igual igual, igual, que quan vatros pujàveu perquè Morena (mun tio Adrian) no ha fet cap reforma. Això si, no hi ha cap herbeta. I Mon pare en la Ducati recordes? Ull ara ja m'he acabat d'emocionar del tottttt!!!!

ximo ha dit...

Sobre tot recordo a ta mare la sinyo Consuelo , que mos dia "au nois a vore quans conills guanyeu pera ficar a la paella (

Anònim ha dit...

hola neus,a les fotos estas guapisima,te vull donar les gracies per tot lo que estas fent,sense tú ni cinta ni susana ni cinta favá aixó a vull seria fum,desde aqui una abraçada a les quatre,mos veem demà besets.

Josep Lluís Solé "Selu" ha dit...

Nievetes, sóc selu, jo també recordo moltes coses d'aquella època on tots erem una familia. Recordo molt a "CHOPER" que era un autèntic CRACK, a la Siño Consuelo i les festes d'aniversari que feiem a les cases... si ens ho passavem bé. Després de classe al aniversari de "Nievetes", Rafel, Bibi, Noël,... la meva i alguna més... recordeu Cinta M,Mª José, Cinta March, Rafel, Xavi, Migueli.. gairebé sempre erem els mateixos, 4 bocates, 2 coca-coles un casset, i a poder ser a jugar a "brisca amagadora". Quins temps!!!
Per cert a Noël no la veig pel blog i de Bibi (Elena Bellobí) no en se res, sabeu algo??

María Jesús Nadal ha dit...

Mira que t`ha costat Neus trobar la foto, eh !
M`has fet recordar lo del saló d`actes no recordaba qui feia la conferència, peró m`enrecordo perfectament de la pregunta de la Noëlle, pues jo també a part de posar-nos a riure,no sabía on posar-me de le vergonya, i ella es va quedar tan ampla, ella és aixi. Els partits de futbol, contra Betània i ferreries també els recordo pues jo també jugaba, peró natros no hens quedabem curtes tampoc eh ! i de la mort de Franco recordo la bandera a mitja asta amb un llaç negre i el dia de festa.
Feliçitats per la part que et toca per tota la moguda i records que estem tenin.
QUINA PASSADA !!!!!!

Anònim ha dit...

Hola sóc Noëlle.
Neus estàs guapíssima ahir i avui, guapíssima per dintre, bona gent i una amiga per a tota la vida... Bé, això pensava jo però després d'aquesta anècdota que ens has relatat... no sé que passarà, demà... ja,ja,ja,ja... De tota manera "entre todos la mataron y ella sola se murió" Totes elles volien fer aquella pregunta i que algú ens expliques que era allò del "orgasmo", però aquell bon home només es centrava en l'explicació científica de l'aparell reproductor i... no aclariem res... No es cert que alguna de natros ho havia de preguntar, estimades meves totes???
José Luis aquí estic al mundo mundial i m'has fet recordar molts d'aquells aniversaris i festetes que ens montàvem... Elena Bellobi està molt bé però no podrà venir al dinar per motius de feina...