dijous, 29 de maig del 2008

Foto generació del 65. Xavier Redón si que hi ets!!!!


Per fi he pogut penjar la foto!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hola sóc Sílvia Font, a la foto estic a l'última fila amb un jersei de coll alt de colr granate i jaqueta negra. M'encantat aquesta iniciativa del blog i de la trobada perquè m`ha molts records que tenia perduts a la memoria.Però estic molt trista perquè no puc vindre, tinc un casament que no hi puc faltar. Com que el blog és possible que estigui fins a finals d'any m'agradaria molt que si organitzeu algun dinar, sopar o trobada me ho feu saber.Moltes gràcies a tots i que os ho passeu molt bé

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Sílvia, cosina,
he entrat avui al blog i veig això, vaja xulo... vindràs a la festa?

Anònim ha dit...

Hola cosinet, no podem anar al festa i el casament?

Maite Font ha dit...

hola cosí i germaneta. que vol dir si aniras? i la boda de ton nebot que?

Anònim ha dit...

Hola cosinetes,

Jo estaré als dos llocs, fa temps que col·laboro una miqueta en les noies de la plataforma organitzadora, i no vull perdre-mo, estaré pel matí i al dinar, i per la tarda a la boda d'Ivan.

Xavier Redon ha dit...

Eihhhhhhh! Silvia, he vist la foto i quasi m'has fet emocionar, estic molt, molt agraït per ensenyar-la, ja he comprés que no podràs venir al dinar, però això ens ha de portar a trobar-vos al menys els de la nostra generació un altre cop, ara mateixa tinc necessitat de trobar-me amb tu i saber de la teva vida, ja que has tornat al meus records oblidats. Vius a Tortosa?, a veure si ens veiem.
Xavier Redón

Anònim ha dit...

Hola Xavier, els records tornen no?
estic super emocionada al veure tantes cares conegudes, però la memòria em juga males passades i de molts no recordo el nom. Tu que aniras a la trobada has de intentar
que fem una trobada el de la nostra quinta, em faria molta il.lusió.Jo ja fa 23 anys que visc
a Tarragona i tu? A mi també m'agradaria tornar-te a veure i parlar de la nostra infantesa que poc a poc hem anat oblidant.Estarem en contacte no?
Dw
Sílvia Font