dilluns, 26 de maig del 2008

Colònies a Esterri d'Aneu - curs 1975-76

Aqui esán las fotos de las Colonias de verano correspondientes al curso 1975-1976, en las que iban alumnos de varios colegios,, entre los que estaba el colegio de La Merced.

Aqui tenemos a Rosa Solé con una niña que era de otro colegio. Como veréis, eso de las modas vuelve. Qué me decís del "triquini" que luce la chica? ja jajajajajjajaj para que luego digan que somos mayores o antiguas! En la foto de abajo, están Rosa Solé con Inma Sol (Inma dónde estás que no te conectas???).
Y aqui tenemos a Montse Redó con Rosa Solé. (Montse lleva en la palma de la mano a Rosa).
Fotos cedidas por Montse Redó .

5 comentaris:

ximo ha dit...

Que fashionnnnnnnnnn, si no fos por la DKW qui sap on pareixia que ereu. quin caxondeo........ mana no t'enfades que tot es caxondeo.

Anònim ha dit...

Això és un atac a traïció¡¡¡¡¡
De tota manera ja m'agradaria a mi conservar lo tipo.

Pilar ha dit...

ja ja ja ja ja Estan chulas no????
Ya me gustaría a mi tener fotos de estas y no tengo!!
Tas guapa Rosa, no te enfades!!! Menudo tipazzzzzoooo eh?????

Anònim ha dit...

Va,rosa,que tu estaves molt bé en aquells temps,En canvi jo........

Però tu no en tenies cap d'aquestes fotos o què??lrjdwuo

Anònim ha dit...

Quina enveja me vau fer per anar a colonies! Encara me'n recordo. Vatros de colonies i jo a Benicarlo en els abuelos. Mira si se me va quedar grabat el nom d'Esterri que anys despres el meu germà Adria va viure uns anys alli i al anar a veure'l vaig buscar la casa de colonies.
Monica