dimarts, 3 de juny del 2008

UNA VIATJERA


Aquesta xiqueta tran preciosa es la PILAR (Pilarín) BUERA BEL, fa molts d'anys va deixar el nostre cole, la nostra ciutat, el nostre pais, (lo foto no se de quin any es) pero la meva font m'ha dit que es de l'ultim any que va estudiar a La Merçe. Si voleu saber alguna cosa mes, l'any de la foto, com es a la actualitat, tindreu que esperar al dissabte, perque ve a la festa, desde SUISSA,(res aqui al costadet) Per cert la seva germana TERESA tambe hi será

3 comentaris:

Montse Redó ha dit...

Au ,Teresa(mare del cusí).Que ja tens a la "mana"penjada al bloc.
Què guapa.....
Per què no vas al 13 i remenes una mica els calaixos???????
O és que no podrem gaudir de la teva bellesa de joventut???
UN beset

Rosa ha dit...

Aquí hi ha un dels motius pel quals vindré dissabte a la festa. Des del meu escepticisme inicial fins a les ganes que tinc ara de venir han passat moltes coses i una d'elles és saber que ma tia Pilarin vindrà des de Suïssa. Tinc un record molt entranyable d'ella (i més necara de la seua germana Teresa). El fet de trobar-les és ja prou motiu per compartir aquest dia.

Fer un viatge com aquest fa veure la importància de la Trobada.

Fins dissabte ties.

ximo ha dit...

A vore si ancara sire familia de la Montse REdó i jo sense saber.