dimecres, 4 de juny del 2008

Familia Segarra Campos



Toia (1960) Ramon (1959) Xano(1961) Segarra Campos




1930 Ramon Segarra Arpa










1937 Victoria Campos













1965 Irene Segarra Campos


La Familia Segarra Campos hem anat tots al col.legi la Mercè, uns a l'antic col.legi del carrer de la Mercè i els altres a l'institut vell. Els pares i tres del quatre germans anirem a la trobada. Els records que tenim del col.legi varia molt del temps passat en ell, jo vaig anar al col.legi desde parvuls fins a 4art de primaria que és quan vaig començar a anar a l'institut, és per això quie jo no tinc tants de records de la gent de la meva promoció com la meva germana que hi va anar fins a 8è. aixì tot, els pas dels anys fa que els records del col.legi sempre siguin molt bonics. Uns dels record que jo tinc del col.legi , és a l'hora de la sortida , com estavem al costat de la Reparació, nosaltres ens divertien entrant per una porta i sortint per l'altra, era com un ritual que feiem molts xiquets i xiquetes , hi havia un senyor amb barret que sempre ens sortia a maldar. També me'n recordo de la llet, les bates i el cole dels dissabtes.....

Per fer una mica de memoria hem buscat fotos pel pas del Cole de tota la familia i aqui us les adjunto.

2 comentaris:

ximo ha dit...

A esta la conec jo, la Toia (Ana Victoria) Segarra Campos, a la Merce sols en veiem, pero al Insti si que ja anaven a la mateixa classe.
Soc Ximo Solé (1960)

MªCarmen ha dit...

Jo a qui recordo més és a la seva germana Irene, que anava a classe amb elmeu germà Joan que també surt a les fotos.