dimecres, 28 de maig del 2008

AGRAÏMENT A TONI GALLARDO

Com a Presidenta de la Plataforma d'Exalumnes de la Mercè (PEM) vull expressar públicament el meu agraïment a la gran i inestimable labor que ha realitzat i realitza el nostre company Toni Gallardo amb la creació i el manteniment d'aquest blog.
Des del primer moment en què ens vàrem plantejar programar l'esdeveniment que estem preparant ja vàrem pensar en fer un blog. No obstant això, el vagatge va començar sense aquest, degut, a que cap de les persones que vam empendre la organització disposàvem de coneixements tècnics per tal de crear-lo, i, a més a més, no teníem més temps que el que ja ens ocupa tota la resta d'organització, que és tot.
Un bon dia em va trucar Susanna Ferreres Ondozábal, la tressorera de la PEM i em va dir tota entusiasmada que s'havia posat en contacte per e-mail un exalumne, el Toni Gallardo, oferint-se, des de la distància (ja que viu i treballa a Calafell) a ajudar-nos . La mateixa tarda es van parlar pel mòbil i Toni Gallardo que té una empresa de comunicació va posar fil a l'agulla per crear el BLOG.
No ens ho podíem creure. Totes entusiasmades. El nostre objectiu acomplit gràcies a ell.
Ara, quan ja han passat els dies, i, anem veient moment rera moment que això es converteix en un esdeveniment sense precedents a les Terres de l'Ebre, encara estic més emocionada. MOLTES GRÀCIES TONI GALLARDO. Moltes gràcies en nom meu i en nom dels membres de la Plataforma. La teva ajuda i el teu suport han estat extraordinàries.
Només tenint idees extraordinàries esdevenen fets extraordinaris. Com així esperem que serà la gran trobada del proper dia 7 de juny (en gran mesura gràcies al blog creat pel nostre company Toni Gallardo).
Des d'aquí us animo a tothom per donar suport a aquest missatge i que li mostreu tot el vostre agraïment i els vostres suggeriments al nostre benvolgut company Toni.
Una abraçada i fins al dissabte.

9 comentaris:

María Jesús Nadal ha dit...

Per fí Cinta March!!!!, la presidenta, ha trobat un "poquet de temps", per publicar i sortir al blog.JA ERA HORA, ET TROBABEM A FALTAR !!!!!!!!

Jo també li dono les gràcies a Toni Gallardo per crear i mantenir aquest blog enganxós, formulant els seus comentaris i els seus jocs, "com erem i som"... ,ha aconseguit que primer poc a poc i ara ja de forma massiva, els exalumnes i els que no són exalumnes, estessem bones estones recordant i mirant fotos dels anys 30 fins al 2008.

Jo que sempre he passat del ordinador, últimament no puc estar un sol dia sense endollar-lo i mirar , es clar, el nostre blog.
Sóc testimoni de bastanta gent que, van pendre la decisió de apuntar-se al dinar quan van entrar al blog., tot i que trobaben una idea estupenda fer la trobada.

Gràcies a tots els de la plataforma que us heu esforçat i molt, per trobar documentació, persones, col.laboradors, enviar les invitacions personalitzades,fer un seguiment de com estant anant les coses,per les reunions per concretar actes,per anar a les entrevistes, etc.etc... i tanta feina, que desde fora no es veu peró que n`hi ha.

GRÀCIES

Toni Gallardo ha dit...

Al final em fareu posar vermell.

En una altra entrada ja vaig dir el que repetiré ara: em dono per pagat pel bé que m'ho he passat. No cal que ningú canti cap més lloança.

Cinta, la idea de continuar el bloc com a mínim fins a final d'any, en atenció al fet que el programa d'actes continua fins llavors, em sembla molt adient. És una consideració que penso que salda en bona mesura la discussió que jo mateix vaig iniciar a una altra entrada del bloc.

Potser la Plataforma haurieu de fer una mica més d'insistència sobre els propers actes, perquè tot plegat a molts els fa l'efecte que tot comença i acaba amb la Trobada del 7 de juny.

Mª Carmen Talarn ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
anna maria ha dit...

Mireu si li estic agraïda a Toni que gràcies a ell em vaig atrevir a fer el meu propi correu que fins
ara mai meu havia plantejat i en canvi ara escric en aquest blog (una cosa que no savia fer)jeje.
Jo també era de les que passava del ordenador fins ara .
Y per supost gràcies a les organitzadores de tot aquest esdeveniment el qual només queden 10 dies. Una abraçada!


Anna Sorolla.

Anònim ha dit...

Estic totalment d'arcot amb les meves companyes de classe i amigues desprès de x anys, perquè deunido els anys que han passat i natros continuem tenint la mateixa, be la mateixa... No la mateixa, no, ja que el temps en aquest cas el que ha fet, ha segut que la amistat que teníem sigui molt més familiar.
Be, el que volia dir, que m'he anat per les rames, és que ets un crac Toni Gallardo, ja que gràcies a tu la que s'ha liat.
Jo no he tingut relació amb tu però et conec perquè amb la teva germana Justina sí, ja que vam anar juntes una bona temporada.
Moltíssimes gràcies per la teva tasca ja que sinó hagués sigut per tu, tot el que estem disfrutant ara no hi seria possible.
Gracies, graciesssssssssssss.

Toni Gallardo ha dit...

Anna,

ves per on ara sí que m´he sentit útil; això d'incorporar algú a la xarxa sí que no te preu. :-)

Ens veiem el dia 7

Jordi Ventura ha dit...

Bé, jo ja vaig agrair la feina de Toni en un altre comentari, peró ho tornaré a fer aquí. Crec que aquest blog ha sigut fonamental per que la trobada d'exalumnes hagi creat tantes expectatives com está creant. Penso que la trobada no hauria sigut el mateix si no haguessim tingut la oportunitat de tindre un "punt de trobada" com aquest.
Ja ho ha dit algú més... molts al principi erem una mica exceptics, no estavem segurs de com aniria, etc. peró al veure aquest blog, ens hem egantxat, hem penjat fotos i comentaris i ens hem decidit per anar a la trobada.

Gràcies Toni per la teva feina... per la paciència que ten's amb nosaltres ajudant-nos, resolent problemes tècnics, analitzant el comportament del blog, animant-lo, plantejant temes de debat, etc. I, per supost, gràcies també als que estan al front de la organització. No deu ser fàcil portar a terme un esdeveniment com aquest i realment se mereixen tot el nostre recolzament i agraïment. La seva feina no te preu.
Moltes gràcies i que la trobada sigue tot un éxit.

Alícia ha dit...

Hola, sóc l'Alícia i estic totalment d'acord amb les felicitacions i els agraïments cap al Toni (a qui tinc moltíiiiiiiissimes ganes de veure) i al "comité organitzador".
Això és una passada! L'altre dia em van dir que ja m'havien vist en algunes de les fotos penjades al bloc! Quina il.lu...
Bé, us felicitarem personalment el proper dissabte.
Això ja està aquí...Quins nervis...

la castells ha dit...

toni necessito que m´explliques com penjar unes fotos que he trobat....he perdut el telefonon que te vaig trucar.Gràcies!!!!