divendres, 30 de novembre del 2012

La cinquena trobada de la generació del 1969 (2)








10 comentaris:

José Manuel ha dit...

Pos encara fem gig de vere, qué collons!

Toni Gallardo ha dit...

I n'hi haurà més...

Unknown ha dit...

Hi tant que feu goig! Molt de goig, no ho dubtis.

Unknown ha dit...

Ara... José Manuel, la propera foto que et fassis copa en mà (buida, per cert),intenta mirar a la càmara,pareix que t'haguis vegut un barril de cervesa tú solet. Fas cara de " bolingui". jajajajaaaaa...

Unknown ha dit...

Ara... José Manuel,la propera vegada que et fassis una foto,copa en mà(buida, per cert)intenta mirar a la càmara, pareix que t'has fotut un barril de cervesa tú solet. Fas cara de "bolingui". jajajajajajajaaaaa....

Toni Perulles i Rull ha dit...

Felicitats cada dia!

Toni Perulles i Rull ha dit...

Quina collita! Quines il·lusions!
Felicitats, amigues i amics.

Toni Perulles i Rull ha dit...

Quina collita de persones educades!
Felicitats, amigues i amics.

Herme ha dit...

heeey no sabia res d'aixo ...pero es clar estic bastant lluny com per venir a una trobada d'aquestes si no ho se molt abans .

Vaig estudiar amb vosaltres , Jose Manuel y Bernardo ja em coneixent perque encara he tingut contacte amb ells .
Bones festes i feliç 2013 companys !!!

Herme ha dit...

Per cert vaig viure al rastre uns anyets .... que em podrieu convidar al bog del rastre ??
Gracies mil.