dijous, 13 de gener del 2011

Fotos aportades per Eva Morelló (i 2)

Curs 1993-1994. Entenem que a la seu de la Fundació Enciclopèdia Catalana.

 Carnestoltes. 17 de febrer de 1999.

Carnaval de 1993. Al carrer del Vall.

Carnaval de 1995 o 1997.

26 de juny de 1997. Jubilació de "doña Lina" i "doña" Neus. 
Dinar de comiat, amb alguns professors ja difunts, altres
jubilats posteriorment i altres encara en actiu a l'escola.

7 de maig de 1995. Diversos professors al Parc Güell, a Barcelona.

Maig de 1994. Al Coll de l'Alba. Professors i alumnes.

Març de 2001. Grup de 6è.

3 comentaris:

caty garcía ha dit...

Que gracia me ha hecho ver en las fotos a Don Juan Castellá y a Don Juan Redó, los dos fueron profesores mios en 1972-73-74, en La Merced de la calle Montcada

Cinta March Pallarés ha dit...

Caty tens raó. Jo també vaig tenir de profe a D. Juan Castellá fa molt de temps. M'ha fet molt de goig veure les fotos cedides per Da. Eva perquè la meva germana Gemma va ser alumna d'ella i de Da. Joana. Dos professores entranyables.

José Manuel ha dit...

Vaiga, lo tema de les fotos reviu, m'en alegro. Són posteriors a la meua estada al col.legi, però moooolt interessants, sobretot per molt de professorat que vaig compartir.