dilluns, 13 d’octubre del 2008

18 d’octubre a les 12 hores, vermut a La Masada

Sento xafar l’entrada de la Sonia, però tenimmmm pressaaaaaa!!!!!


Després dels 25 i 13 comentaris a les publicacions de Rafel i de Selu, no cal fer-ho més llarg ni romancejar més aquest assumpte.

Us esperem a tots a la terrassa del restaurant La Masada (Vora Parc), en el cas de trobar el restaurant tancat ens veiem a l’Amets (en front de l’auditori Felip Pedrell)

Per a tots aquells que mireu el bloc però no podeu entrar a fer comentaris us deixo el meu mòbil i l’ e-mail: 695 391 749 truqueu millor a partir de les 15 hores, neusjoveedo5467@hotmail.com

La crida ja sabeu que és per a les generacions properes a les del 67 i 68.

11 comentaris:

Josep Lluís Solé "Selu" ha dit...

Hola Nievetes, membre dels " 4 de Filipines", jo com sempre vindré, però una miqueta tard. Ja saps que tinc molts compromisos i el dissabte 18 abans de la 1 serà impossible que pugue estar. Si em voleu esperar, allí faré cap. Mos parlem

Rafel ha dit...

Jo també vindré, lo que passa que igual tinc que vindre el los xiquest ja que la dona treballa de nit i estarà dormint.

justina ha dit...

A veure si algú de l'any 69 és pot posar en contacte amb mí. Deixo el meu número de telèfon 650941751.
Vinga animeu-vos que jo ja estic que trec fum trucant a la gent.

justina ha dit...

Neus moltes gràcies per facilitar-me la llista amb les dades dels meus companys. He vist que ens serà de molta ajuda. Si de cas el dissabte no puc vindre, no us preocupeu que ja parlo amb algú dels meus companys.

Anònim ha dit...

SOC L´ANONIM AMADOR JAJAJAJ
NEUS FARE TOTS ELS POSSIBLES PER ESTAR EL 18 , EL DELS 65 HI HA ELS HE POSSAT EN MARXA HI HA QUE TAMBE TENIEN GANES DE VENIR , UNA PART APROBA LO DEL CASAL PER QUE ES MES ACOLLIDOR HI HA MES CALOR DE COMPANYS, AVEURE SI VE ALGU D´ELLS PER REPRESENTARLOS

Leo ha dit...

He hablado con Justina y el sábado también iré.

neus ha dit...

Jo avui he trobat a la M. José Sancho del 66, i li he comentat que el 29 hi haurà trobada d’exalumnes, he vist com posava cara d’entusiasme i segur que s’apunta, però m’ha sorprès que em digués que des del 7 de juny no entrava al bloc.

En xiquets, en sogra, com sigui... però que la gent vingui al vermut.

ANÓNIMO AMADORRRR NO EM FALLISSSSS

Anònim ha dit...

torna l´anonim amador
neus no et fallare , m´agradad que et posesis en contacte en una del 66 , esperem que vingui en representacio del seu any

Josep Lluís Solé "Selu" ha dit...

Hola tots! Carme Liberal de la promoció del 67 també vindrà, encara que també arribarà una mica tard. Acaba de treballar a la 1. Fins dissabte!

neus ha dit...

Jo he quedat en Noëlle sobre les 12 per anar cap al lloc.
Bé ara mateix estic pensant que si a tots ens va millor més tard tampoc cal quedar a les 12 no?
Bueno no la liessem, qui arribi abans que vagi fent-se el rapitenc i la gent ja anirà acudint.
Salut!!!

Leo ha dit...

Hola Toni Gallardo,a ver si me puedes explicar como hacer una entrada ya que la invitación que tenía se me ha caducado y no puedo colgar unas fotos de José Manuel del día 7,muchas gracias.