dijous, 5 de juny del 2008

"RECORDANT LA INFÀNCIA" per Àngels Ayora

Dels anys de la nostra infància
al col-legi de "La Merced"
el fluir com aquell que vol aigua
se li dóna i ja no pateix sed.
Eren uns temps meravellosos
segur tots sempre els recordarem
aquells anys de la nostra infàntesa
mai els oblidarem.
Àngels Ayora

Aquesta foto és del any 1970 i els que hi surten són:

La meva mare Ángeles Córdoba, la Sra. Júlia, la iaia de les Muñoz, jo Àngels, Immaculada , les germanes Muñoz, Emilio i Mª Carmen Ayora, Mª Cinta Bellobí, Juanjo, Elena Bellobí, Julia Bel, i el meu germà petit, José Ramón, que avui en dia té 40 anys i es pare d`un nen.

Per les coses que té la vida, hi han persones que ja no hi són entre nosaltres, com la Sra. Júlia, i Julia Bel, peró hi són en els records.

6 comentaris:

María Jesús Nadal ha dit...

Angels, al fi hem pogut penjar la foto, espero que t`agradi com a quedat, pues ho et fet amb molt carinyo, pues sé que per tú aquesta foto és un trésor.
El verset t`ha quedat molt bé i és una realitat que la infància deixa trepitxades(o sigui huellas) a la vida de cadascú.

Anònim ha dit...

HOLA SOC UNA ANTIGUA ALUMNA DEL COL.LAGI ME HA FET MOLTA ILUSIO SAVER AQUESTA INICIATIVA I RECORDAD ELS 160 ANYS DE UN COL.LAGI QUE HI VAIS ESTAR FINS a
6e.
ARA M' HE RECORDAT MOLTS DE MOMENTS BONS EN LA MERCED I TAMBE DELS DOLENTS; SOBRETOT QUAN EL COL.LAGI ES VA DECLARAR EN RUINES I JO VAIG ESTAR EN AQUELLS MOMENTS; BE DONÇ SOLAMENT ERA FICAR LA MEVA OPINIO I ESTIC MOLT ORGULLOSA DE HABER ESTAR ALUMNA DE AQUET COL.LAGI QUE HA SIGUT MOLT EMBLEMATIC Y IMPORTANT PERA LA MEVA CIUTAT TANT ESTIMADA I VOLGUDA. ATENTAMENT UNA EX ALUMNA DE LA QUINTA DEL 73.

Anònim ha dit...

Hola me llamo SUSANA BELLOBI,la verdad q me ha dado un palpito el corazon al ver la foto ya q sale mi abuela Encarna .mi hermano juanjo,y mis primas solo hay tres personas q no conozco,me gustaria saber quien es la propietaria de la foto ya q al verla mi madre me ha preguntado d quien era, y he pensado q como el dia 13 es su cumple regalarle una copia.es fantastico esto d las fotos espero q despues del dia 7 no dejemos de poner yo me estoy volviendo loca buscando pero no tengo.espero poder hacerme esta copia.gracias

Mª Jose López ha dit...

Yo iba a clase con tu hermana Pili y a toda esta patrulla de la foto las (los) conozco, esta foto es superautentica, una pasada, me acuerdo de tu madre, toda una sra. con mucha personalidad y muy cariñosa, se encargo del tema de Mayoretes durante un tiempo creo. Espero veros a todos el dia 7.

Anònim ha dit...

m' agradaria que ficareu una foto dels que van comenzar al 76 per favor a vore si m' en recordo de algun gracies

MªCarmen ha dit...

La foto està molt bé, jo voldria saludar a La Imma Muñoz que aquí està com sempre, ja m'he assabentat que dissabte no vindrà, quina llàstima, a veure si en un altre moment ens podem veure.