dimarts, 10 de juny del 2008

MISSATGE PER A IMMA MONSERRAT CABANES

Ei,Imma.Acabo d'entrar a la teva web i he estat observant detingudament la teva obra.És fantàstica.Quan vam estar parlant el dissabte no em podia imaginar ni de ben lluny que tenia davant de mi a un artistassa de la teva magnitud.
A mi m'agrada l'art(com a simple observadora).De fet a casa meva hi ha penjats alguns quadres dels pintors més representatius de Tortosa.Carbó,Sevilla,Clari...
M'encantaria poder veure la teva obra en directe i qui sap?potser penjar-ne alguna a casa meva.Què me'n dius?¿??¿¿?¿???

1 comentari:

galàxia - imma monserrat ha dit...

Gràcies Montse per tot els piropos, però això de ser "artista" és un mica complicat, vaig tenir una època força productiva i amb alguna exposicioneta i tot abans que arribessin els menuts. Ara l'obra està una mica aparcadeta per qüestions d'espai i temps. Però ja m'hi tornaré a posar.
A veure si tinc ocasió i t'ensenyo alguna coseta en directe.
Gràcies.