dijous, 12 de juny del 2008

Entrada per als del 65

Hola a tots, voldria fer una entrada per a que ens puguesem comunicar, ja que tenim a molta gent de la nostra quinta barrejada en les fotos en els comentaris d'altres, i no heu posat cap foto de les que vareu fer al dinar.
Jo crec que s'hauria de fer el blog, per quintes, lo de fer-ho per dies esta molt be a l'hora de veure les ultimes entrades, però si vols trobar a algú de la teva quinta o alguna foto o seguir el fil d'un comentari, jo que tinc poca memòria i no entro tots els dies, perdo molt de temps en trobar alguna cosa que m'interessa, que son la gent que conec o siga els de la meva quinta i algunes per dalt o baix que son als qui conec, per això la meva participació es limita al temps que tinc que es poc i que el perdo llegint-lo tot i no hem queda temps per respondre a algú.
No creieu que podria ser una forma d'agilitzar?.
Va els del 65, escriviu o poseu alguna foto, ja he vist que algunes vareu allargar la festa.

2 comentaris:

Rosa Mary ha dit...

Holaaaa, jo també penso com Xavier, es podria agrupar tot per anys i ens seria més fàcil de trobar les fotos i els comentaris, per cert, es la primera vegada que escric en un blog, a un bloc si que he escrit moltes vegades ..... (bloc-blog) i trobo que aqui és més divertit i tot .... jajajaja
Llàstima que no en tinc ni idea de com se pot fer aixo, pero ..., algú ho sabrà fer, segur!!!
Bé a vore si ens tornem a trobar i xerrem que m'ho vaig passar molt bé tot i que vaig tindre que marxar abans d'hora

galàxia - imma monserrat ha dit...

Crec que la solució seria posar etiquetes a les entrades. Posar l'any,per exemple. I així crec que es poden veure les entrades selectivament.