dilluns, 2 de juny del 2008

Com erem i com som

Ai, ai, ai, ai, quina orella més roja!
És que Rafel m'ha fotut una estirada d'orelles!
...perquè diu que s'havia compromès a fer-me venir i jo és clar que no li puc fallar a Rafel.

Em dic Carme Pla Alcaide i sóc de la generació del 68. Vaig arribar a La Mercè als vuit anys, al curs de tercer de primària i recordo perfectament la primera amiga que vaig fer: Elena Bellobí. He vist que surt en una de les fotos del viatge a Mallorca. Per cert, sabeu si vindrà el dia 7?

El meu pare tenia una botiga al costat mateix del col·legi de La Mercè, una tintoreria, la recordeu?

Tincs dos germans que també van anar a La Mercè: Marga Pla, de la generació del 70 i Joan Carles Pla, de la generació del 74. El meu germà va viure plenament la lluita pel nou col·legi i finalment es va estrenar quan ell acabava ja el 8è curs. Tots els esforços van pagar la pena!

Alguns fa molt de temps que no ens hem vist... què ràpid que passen los anys! El dia 7 ens trobarem canviats, així que m'afegeixo a la secció del "Com érem i com som".


Any 1978


Any 2008

Entre una foto i l'altra només han passat 30 anyets de no res :-)

Una abraçada i fins dissabte

5 comentaris:

Josep Lluís Solé "Selu" ha dit...

Hola Carme! Benvinguda al bloc. Sóc Selu Solé, suposo que t'en recordes de mí i si no tranki ja em presentaré. A la teva germana la veig més ja que actualment porto un dels equips de futbol-base del Roquetenc i evidentment totho coneix a "CASILLAS". També recordo molt a Jordi, el teu marit, on vam coincidir a jugar al futbol al Remolins entre altres amics i companys de la mercè (Teruel, Migueli, Fatsini i jo mateix entre altres)
Bé repeteixo, benvinguda i fins el dia 7.
Per cert, m'en recordo molt de la tintoreria del teu pare, perque també hi vivia prop.

María Jesús Nadal ha dit...

Benvinguda Carme ! veig que ja estàs en marxa. Bé dons ara no cal parar, i busca i rebusca les fotos del cole, del saló d`actes, de excursions, etc,etc.
Fins el dia 7 ó abans.

Carme ha dit...

Hola Selu!
I tant que me'n recordo de tu, espero que quan mos vorem te sabré reconèixer.

Un dia que passaves per davant de la botiga me vas dir "Adéu maleducada" i no saps quin fart ne vaig tenir amb el meu pare. Se'm va enfadar i jo dient-li que no, que tu allò m'ho havies dit perquè havia fet una petita representació teatral i havia fet el paper de "maleducada". Però el meu pare no en volia saber res, jejejeje.

Maria Jesús, no sé com anirà això de les fotos, que em penso que en tinc ben poquetes, però prometo remenar :-)

Moltes gràcies per l'acollida!!

Rafel ha dit...

Carme, crec que Selu en un comentari anterior ja va dir que no podria vindre.
Selu si estàs per aqui confirma-ho.

neus ha dit...

contesto a carme: Elena Bellobí està assabentada de primera me de tota aquesta moguda, però la gent treballa molt i ella és una autònoma molt compromesa amb la seva empresa, per tant em va prometre venir durant la tarda al pavello per veure a la gent, espero que compleixi la seva paraula. Me'n recordo molt del teu pare. També et veig a tu ajudant a la tintoreria i planxant com una doneta.