dissabte, 10 de maig del 2008

Una excursió a Morella?



La Justina Gallardo, la meva germana, no tan sols m'ha deixat/ens ha deixat ben retratats uns posts abans. També m'ha enviat alguna imatge més, a banda de les que ha penjat directament. Per exemple, aquesta, que correspon a una excursió. No aconsegueixo situar del tot el lloc i la data. Calculo que seria l'any que els del 66 faríem setè o vuité. I que va ser a Morella. En tot cas, algú té algun record més precís sobre aquesta sortida per poder documentar adequadament aquesta imatge?

Entre els que hi som recordo els noms del Jaume Benet, el Juárez, la Laura Pla, el Cid (que surt tallat, dalt a la dreta), l'Elena Castells, la Clara Massip, la Maribel Duran, el Josep Agramunt, l'Ester Roca (es deia Ester, no?), l'Albert Sanjuán i el González (amb camisa vermella). Lamento no recordar els noms de la resta de persones. Algú pot completar la llista?

7 comentaris:

Alícia ha dit...

Hola Toni, que tal, jo també sóc del 66. Sóc l'Alícia, te'n recordes de mi?? Bé, remenant per casa he trobat unes fotos de quan anavem al col.le...A veure si me'n surto i les puc penjar...Si no ja et demanaré ajut.
Tinc moltes ganes de tornar a veure tots i totes el proper dia 7 de juny, sobretot als qui, com tu, fa molts anys que no ens hem vist...
Fins el dia 7.

Toni Gallardo ha dit...

Deus ser l'Alícia Lores, no? Per publicar a aquest bloc, t'hauria de donar d'alta. Envia'm un correu a info@consultoralocal.com, dient-me amb quina adreça vols entrar.

Certament, fa molts anys que no ens veiem. Però molts.

la castells ha dit...

hola gallardo..soc elena castells...quina alegria veure aquestes fotos jo penso que ne tinc alguna...jo diria que si que es la sortida a morella..a veure si les puc penjar...ja me posarè amb contacte amb tú.besets!!!

Paco Martínez ha dit...

Hola, soc Paco Martinez de 64. Encara que no soc de la vostra quinta, coneixo a la primera de l'esquerra. Erem molt amics pero no recordo com se deia. Algú ho sap?

Muñoz ha dit...

LA segona de la dreta es la Maite Muñoz jo no so ella soc la seva germana la Encarna doncs no re era per afegir un nom a la llista de cares d'aquesta foto.
Perfabor acabeu de copleta els noms ja que a la meva germana li faria ilusio recordar vells temps.

Joana Castells ha dit...

Hola soc una de les germanes Castells a veure en coneixo uns quans la que esta sentada en pantalons de colors vert es la carmen pla al seu costat la maite muñoz el que esta dret a la dreta amb chaqueta blau mari es David tolos , Ester que te el bar al mercat ,Elena castells i altres quels coneixo pero no men recordo com se diuen .Asta el dia 7 BESSSSSSITOSSSSS.

Jordi Ventura ha dit...

Hola, sóc del 65 i estava repasant fotos antigues i noms i, respecte al darrer comentari de Joanna Castells... Jo diria que el que esta dret a la dreta amb jaqueta blau marí es diu Romero de cognom.

Ja sé que han passat bastants dies des de que es va publicar aixó peró me he donat conte avui.