diumenge, 18 de maig del 2008

Quinta dels nascuts en el 1965

Hola a tots, soc en Xavier Redón, estic il·lusionat en anar a la diada de germanor del dia 7, però no recordo a gairebé ningú dels que vareu anar en mi a classe, bo excepte el Esteban Tarazaga, a veure si algú en diu alguna cosa i pose alguna foto, ja que voldria trobar-me en algú i no anar sol, clar aniré en els meus germans però voldria trobar-me en alguns del que vareu estudiar amb mi, jo no visc a Tortosa i per tal de desplaçar-me voldria trobar-me en alguns companys o companyes que encara les recordo menys.
Gracies i salutacions.

Xavier Redón

20 comentaris:

Pilar ha dit...

Hola! Yo soy de tu quinta, del 1965, pero aunque constaré como tal, siempre fui con la de tu hermana Mónica, del 1964. Estudié con ellos, por lo que no puedo ayudarte. Espero veros a todos el dia 7. Sé que tu hermana va a venir y estoy muy contenta.
Hasta el dia 7!

albert ha dit...

Tranquil company, no et cal patir que de vindre segur que vindrà algú i suposo que alguna foto de la teua quinta caurà.
Fixa't que en data 16-05-08 surt una foto dels del 67 on surt el teu germà Adrià.
Ja ens veurem.

Xavier Redon ha dit...

Si suposo que si que vindrá algú però m'agradaria parlar-ne en algú abans i poder recordar coses, que ara mateix no recordo res, es com si aquest anys de la meva vida s'hagin esborrat totalment.
Salutacions Albert

Susanna Ferreres ha dit...

Hola Xavier,
Sóc Susanna, una de les organitzadores, si em facilites el teu e-mail et puc passar les llistes dels nascuts al teu any.
De totes maneres t'avanço que de la teva quinta ja s'han apuntat: Rosa Figueres, Amparo Gaya, Pilar Lalana, Dolors Monfort, Rosa Sabido, M. José Vilarroya, . . .
T'esperem !

neus ha dit...

Xavier, si et vols posar en contacte amb gent del teu curs envíam un correu a neusjoveedo5467@hotmail.com o al exalumnes.lamerce@gmail.com Crec haver vist una foto del teu any, mira a l'històric del blog, encara que jo no dono a l'abast de la quantitat d'informació que s'està penjant últimament, per cert jo vaig anar amb el teu germa Adrià i me'n recordo molt d'ell espero veure'l el 7.

Pilar ha dit...

Un comentario para las organizadoras:
Tuve problemas a la hora de apuntarme (fue mi padre a apuntarnos a todos), ya que no cabía el año en el resguardo, solamente el nombre y justito, eso le dijeron.ç
Tengo los resguardos con los años de naciemiento y los años de colegio, se lo puedo pasar a alguien? Es que... me temo que me vais a poner con los de mi quinta, por lo que veo que me citáis en un comentario como quinta del 1965, y yo quería especificar cuando me inscribí que aunque haya nacido en el 65, compartí aulas con los nacidos en el 64. Ýa sé que es ilógico, proque en vez de quitarme años, me los pongo, pero es la realidad, por eso qeuría hacer constar en algun sitio que siendo del 65 pertenezco a la promoción del 64.
hjaja ja jaj ajaj qué lio!!!!!

Xavier Redon ha dit...

Hola Susana, hem pots enviar el que vulguis a aquest mail info@bonsaizen.es
jo no he vist ni cap foto de la meva classe, ni cap comentari de ningú que anara en mi, domés recordo al Esteban Tarazaga, t'ho dic perque a voltes en aixó de les quintes poden haver conflictes.

galàxia - imma monserrat ha dit...

Hola Xavier,
Sóc Imma Monserrat de la generació de la Mónica. Jo me'n recordo de tu i dels teus germans. M'agradat molt llegir paraules teues. Una abraçada a tu i a la Mònica de part meua.

neus ha dit...

Contesto a Xavier i a Pilar: no hi haurà cap conflicte amb això de les quintes. Si que és veritat que des d’un principi vèiem que seria molt senzill agrupar les taules del dinar per generacions, sempre contant amb que la gent seguiria les instruccions de la carta informativa (nom i cognoms i data de naixement). Bé, la gent no ha seguit les instruccions a l’hora d’inscriure’s al dinar i el personal de la caixa Tarragona tampoc a col•laborat amb aquestes instruccions, a més hi ha gent que ve amb parella.
Per tot això, l’organització a decidit sé el menys rígida possible a l’hora de muntar les taules, és a dir, les cadires no portaran noms ni cognoms dels exalumnes, NO SERÂ COM A LES BODES. Heu de tenir en compte que també assistiran profes i exprofes.
Les persones assistents s’asseuran en qui voldran, amb l’ajuda de les hostesses que donaran la benvinguda i la informació pertinent als inscrits per tal de què tothom es trobi ajust i pugui localitzar ràpidament a la seva gent (que no cal que sigui la gent del seu mateix any). Crec que m’he explicat, no?

Pilar ha dit...

Gracias por contestar Neus. Pero yo más que nada eera por deciros que en la Caixa al hacer el ingreso, dicen eso que no caba ni el nombre, como tengas un nombre o apellidos algo largos, ya te dicen que no cabe ni eso. Es para que lo sepáis, que igual la gente va a poner todo lo que decíais en la carta, pero a la hora de la verdad, allí nos han puesto "impedimentos" si es que se puede llamar así.
Gracias!

Pilar ha dit...

Hola Inma! Yo sí vine contigo a clase, pero no sé si te acordarás de mi.
Hace muchos años que no te veo, y precisamente el pasado fin de semana te vi cruzando el puente con dos peques (creo). Casualida!! Espero verte el dia 7!

galàxia - imma monserrat ha dit...

Hola Pilar, suposo que ets Lalana, jo també et recordo, però ara no et coneixeria... Visc fora de Tortosa i he perdut la pista de quasi bé tothom. I si, el cap de setmana era jo a qui vas veure, estava a Tortosa a casa ma mare.
Una abraçada!!!

Xavier Redon ha dit...

M'han enviat unes fotos i un llistat, la Neus, ets un sol, ara començo a recordar noms, en alguns conflictes de memòria, però es normal fa massa anys, a veure si supero el conflicte informàtic entre ordinadors i puc enviar-les al blog. Salutacions

Jordi Ventura ha dit...

Hola Xavier. Intentaré ajudar-te a recordar. Sóc "Jorge" Ventura, encara que avui en dia tothom me diu Jordi. Jo si que me´n recordo perfectament de tú i de la teva germana Mónica, encara que no del teu germà Adrià. Jo anava molt a casa teva, vivieu al carrer de la Rosa, al costat de la llibreria Viladrich i crec que la teva familia era de Benicarló i també que el teu pare ens va entrenar un temps a futbol. Sé que vaig coincidir algun curs amb tú però no recordo quin i malauradament, a la única foto col·lectiva que tinc, i que quan pugue penjaré perquè no la he vist publicada, (de 4rt curs amb Doña Josefina) tú no surts. Espero saludar-te el dia 7, ...si es que ens reconeixem. Salutacions

Xavier Redon ha dit...

Jo també tinc un llistat que no hi forma de fer copiar i pegar que no apareixem ni tu (Jordi Ventura), ni jo.
He flipat en tot el que has posats sobre la meva família, es tot correcte, però ho sento, de moment no recordo res de tu, a veure si el dia 7 fem memòria, salutacions i gracies Jordi.

Xavier Redon ha dit...

Vaig a posar els noms d'un llistat de 8è curs de l'any 1978/79, encara que no entenc com no estic jo que vaig acabar aquest curs, i començo a recordar ara si si mes no molts noms.Aquestos son:
-Juan Aguayo
-Cristina Aleyxendri
-Anna Aragonés
-Carmen Arasa
-Daniel Audi
-Cinta Audi
-Angels Barbera
-Ester Bel
-Joan Bertomeu
-Ramon Besoli
-Trinitat Cardona
-Joan Castellà
-Anna Cid
-Gemma Colomé
-Dolors Escoda
-Rosa Figueres
-Silvia Font
-Catalina Forcada
-Rafael Gallardo
-Amparo Gaya
-Alegria GOnzalez
-Catalina Herrero
-Pili Lalana ?
-Mauricio Llambricg
-Anna Lluis
-Jose Manuel del Valle
-Montserrat Michavila
-Dolors Monfort
-Pilar Moreno
-Pilar Nielles
-Manuela Rios
-Rosa Sabido
-Jose Sanchez
-M Jose Sangres
-Irene Segarra
-Carmen Subirats
-Esteban Tarazaga
-Angel Tomas
-M Jose Vilarroya
-Carmen Zumaquero
Y crec que falto jo Xavier Redón, si algú es reconeix i vol aportar quelcom alguna cosa, vos animo a fer-ho
-

Jordi Ventura ha dit...

Hola, sóc una altra vegada Jordi Ventura. De moment me he localitzat a una foto publicada el divendres 9 de maig titulada FOTOS 1. Sóc el segon per la dreta que està dret dalt de les cadires (el més alt amb jersei blau).

Anònim ha dit...

Hola xavier, jo també soc de la generació del 65. Em dic Sílvia Font, el teu nom em sona molt però ara mateix no recordo la teva cara. Tinc una foto d'aquestes què ens feien al pati, però no se com penjarla. Aquesta nit demanaré ajuda al meu fill, això de l' informàtica no es el meu.Crec que tu surts a la foto, juraria que ets el que està al costat de "Don Santos". Quan la penji ja em diras alguna cosa. Dw

Xavier Redon ha dit...

Per al Sílvia Font, jo tampoc et recordo a pesar de que estàs al llistat que en varen passar, suposo que érem dos classes, ja que al llistat hi ha 38 persones i per lo llegit en faltem al menys cinc mes.
Estic ansiós per poder veure aquesta foto a veure si soc jo, la meva germana Mònica en va penjar una ahir, on estem tots els germans, a veure si te'n recordes.
Salutacions,
Xavier Redón

Anònim ha dit...

Hola Xavier, has vist la foto?
Ara si que em recordo de tu.
em sap molt greu però no podre vindre a la trobada, perquè just aquell dia tinc un casament, quina mala sort!!!. si provo d'acostar-me sense quedar-me a dinar creus que em deixaran entrar?
Si per aquelles coses els de la nostra quinta organitzeu algun dinar o sopar, m'agradaria que contessiu amb mi.Dw



Sílvia