divendres, 16 de maig del 2008

Generació del 68


Hola a TOTS ,

Ultimament això d'entrar al blog és quasi una addicció . M'agrada molt veure les fotos de gent que quasi ja no recordava . I sobretot la dels mestres , dels que tinc tants records i no tenia cap foto . És curiós , però hi ha una frase de Dña. Montse que sempre em ve al cap , un dia ens va dir que " dos de les coses que més li molestaven era l'esperar a algú i el buscar alguna cosa " . Llavors als 11 anys vaig pensar que no n'hi havia per a tant , però ara , amb el pas dels anys i després d'"esperar " i "buscar " a bastantes persones i coses me n'adono de la raó que tenia !!

La foto és del curs 1975 - 1976 , feiem segon , amb Dña. Mª Cinta Febrer , quina mestra més agradable també !!

Salutacions ,

Cinta Moreso

3 comentaris:

neus ha dit...

hola Cinta, sóc Neus Jové i comparteixo amb tu l’addicció per aquest blog. M’he posat molt contenta en veure la teva participació en penjar aquesta foto.
Ja saps que vaig ser repetidora, per la qual cosa, m’identifico amb la teva generació i amb la meva (67) així que, no sé encara en qui m’acabaré seient el dia del dinar. Espero veure’t el dia 7 de juny.

María Jesús Nadal ha dit...

Hola Cinta! Sóc María Jesús Nadal, quan Rafel Pedret m`ha ensenyat la foto m`he he quedat sorpresa pues no sabía ni que existía, però desprès he reconegut perfectament a tots els de la foto he inclús he recordat els vestits que normalment portabem algunes. Aquesta trobada hens fa reviure situacions que si no fos pels organitzadors no podríem. Gràcies a tots els organitzadors.

la castells ha dit...

jo tampoc puc evitar entrar un ratet tots els dies...jo tambe recordo molt a dª montse i a dªmaria cinta, sobre tot la canço que ens feia cantar dª montse:
soc jo...soc jo..soc jo...senyor qui volia en vos parlar!!!!
la recordeu??? jo sic del 66.