dimecres, 21 de maig del 2008

Com érem, com som


























La publicació de fotos de la nostra època escolar ha estat un èxit de tals dimensions que n'hi ha prou de comprovar com el comptador de visites treu fum per adonar-se'n. Com he dit en dos o tres entrades anteriors, això és molt important per les emocions que desperta en tots nosaltres, però també pel fet de rescatar un material per a la història. I hauríem de seguir així, en la mesura d'allò possible.

Però volia proposar una petita "gamberrada" a tothom. Us veieu amb cor de publicar una foto vostra de l'època en què ereu infants al costat d'una foto vostra actual?

És possible que, als que viviu a Tortosa i us veieu sovint, aquesta idea no us faci ni fred ni calor. Ja sabeu la cara que feu. Però penseu per un moment en les persones que fa trenta anys que no es veuen.

Està clar que el dia 7 de juny ens veurem personalment la major part de persones que col·laboren o visiten el bloc. Jo, no obstant, no les tinc totes. Ja demano disculpes anticipadament a totes les persones que no pugui reconèixer. Però no ho dic tant per això, com per proposar una juguesca que em sembla bastant interessant i atractiva.

Qui s'anima? Jo sóc el primer de mullar-me el cul.

2 comentaris:

neus ha dit...

em sembla molt bona idea Toni, mira que vaig dir que no ho faria... que aquesta foto només l'ensenyaria en petit comité, però ja veus aquesta mogueda ens fa més nens...la busco i les penjo.

Maribel ha dit...

Hola Toni soy Maribel pues mira de tamaño hemos cambiado pero la cara no creas que tanto seguro que te veo por la calle y te reconozco a la primera nos vemos