dissabte, 24 de maig del 2008

promoció 67 molt esportista


Rebuscant he trobat aquesta fotografia de l'equip de bàsquet. Vam obtenir molt bons resultats fins i tot vam quedar campiones comarcals i vam anar a jugar a Mataró. El nostre entrenador en un principi era don Santos i després va venir ajudar-lo Tasio. Fa uns anys el vaig retrobar i em va comentar que li vam regalar tot l'equip una placa. Si no em falla la memòria a la part de dalt i d'esquerra a dreta són: Neus, Elena Carot, la filla de don Santos, Mª Carme, Otilia Domingo i don Santos. A baix: Victòria, Encarna Marmaneu i Miriam Galindo. Una servidora (Susana Vela) era qui feia la foto. Segons la foto posa que vam anar a jugar a Reus, l'any 1979

5 comentaris:

Rosa ha dit...

Si la vista no me'enganya la que està entre Elena Carot (per cert, companya meua de feina i bona amiga) i Carme Liberal (amiga dels meus germans), no és la filla de Don Santos, sinó Mercè Accensi, filla de Don Miguel Accensi i veïna meua.

Pilar ha dit...

Jolines con la pose de Don Santos!

neus ha dit...

Susana, la que està al costat de Elena carot és Angels Miró, jo recordo anar a competicions de basquet, però aquí no em veig.

Susana ha dit...

Neus, tens raó. M'he equivocat amb ella i la filla de don Miguel. La memòria falla quan passa tant de temps.

ximo ha dit...

Don Santos era un crak en tot