dissabte, 24 de maig del 2008



Bon dia a tothom!


Realment felicitar a totes aquelles persones que han fet possible tota aquesta moguda ja que al veure alguns comentaris i sobretot fotografies et fan vindre a la memòria records molt especials de la nostra infantesa. Em dic Susana Vela i soc de la Generació del 67 i em sap molt de greu però no podré venir al dinar ja que tot just aquell mateix dia tinc un altre esdeveniment familiar impossible de no anar-hi. Per això proposo que si us feu fotos durant el dinar també en publiqueu algunes i així les persones que no han pogut estar, també podran participar "una mica" de la festa.Jo voldria recordar també a dos professors per la tasca educativa que van fer durant els anys que vaig passar al cole. La primera a Doña Montse Viladrich (per a mi sempre serà doña) ja que vivia a tope la seva professió i el segon a Don Juan Redó (també sempre serà don) que me'n recordo que em va fer estimar la música i la literatura. Me'n recordo sobretot quan entrava a classe en la seva guitarra i ens cantava cançons i ens feia entendre les lletres de les cançons. Una vegada ens va cantar "Sólo pienso en ti" del Victor Manuel i van estar parlant del significat de cada paraula. Envio aquestes fotos; a la 1ª feien 6è o 7è i la 2ª és de Nadal.