dissabte, 24 de maig del 2008

El menú




El pengem aquí perquè es pugui veure i descarregar directament, ja que algunes persones semblen tenir problemes per accedir-hi des de l'enllaç que vam posar. Però és de preveure, que al ritme de noves entrades que registrem, aquesta entrada anirà cap enrera molt ràpidament.

Pel que fa a la consulta del menú mitjançant aquest enllaç, el problema probable és que us haurieu de donar d'alta a google. Si teniu una adreça de gmail, ja no cal. Comprenc que pugui ser una molèstia, però hem de tenir ben present que aquest bloc tira endavant gràcies als recursos gratuïts que la pròpia xarxa posa a la nostra disposició. El Ximo, que s'ha queixat públicament aquí mateix, té una adreça de hotmail que, quan la va obrir, el va obligar a registrar-se.

Quelcom semblant pot dir-se d'algunes dificultats a l'hora de penjar entrades que han tornat a aparèixer en les últimes hores. Algunes les pogut resoldre jo. Altres, simplement, no tenen solució perquè no estem treballant amb un servei propi, sinó amb d'un aliè i gratuït que, al costat d'immensos avantatges, té algunes limitacions. Per això, agafem-nos-ho amb paciència si les coses no ens surten bé a la primera.

4 comentaris:

Pilar ha dit...

Gracias por poner el menú. Estás en todo!! somos algo pesaditos eh? Gracias por la paciencia!! j ajajajjajajjajajaj

neus ha dit...

Toni moltes gràcies pel teu treball, les persones que estem en l’organització estem molt agraïdes per la feina que estàs fent en el manteniment i publicació de noticies al blog. A més jo sempre dic, qui entra al blog s'apunta al dinar, així que un altre agraïment.

Toni Gallardo ha dit...

Pilar, no sou pesats. I en tot cas si no vulgués atendre-vos ja no m'hi hauria posat. Però hauries de veure alguns correus que m'arriben, que em sembla que no tenen ben entés com està funcionant aquest invent.

Si un no estigués acostumat a bregar amb situacions molt més serioses, n'hi hauria per publicar els comentaris en qüestió, per a avergonyiment dels seus autors, o per tancar directament el bloc.

Per això, de tant en tant s'ha de deixar caure algun recordatori de què això funciona "gratia et amoris" i que fem tot el que podem.



Neus, gràcies per l'afalac, però jo ja em dono per pagat pel bé que m'ho estic passant. És més, pensa que sóc un pèssim tortosí, o més ben dit un tortosí de tortosimisme manifestament millorable. Però amb tota aquesta moguda estic posant el meu tortosinisme al dia.

Juani Burgos ha dit...

Toni, sóc Juani Burgos i t'envio aquest missatge de part de la Pili Castellà que suposo te'n recordaràs d'ella. Vol penjar fotos però no sap com fer-ho. Em diu que li facis arribar el teu número de telèfon o la truques. El seu número és el següent: 696862014. Per l'altra banda ella no té ordinador però em diu que ho podrà fer mitjançant el del seu amic. Gràcies.