dimarts, 20 de maig del 2008

PROMOCIÓ 1969




Aquesta foto, és dels nascuts al 1969, per fi una fotografia de quan erem petits, quina il-lusió m`ha fet veure`m a la foto, quins moments de records, de devó no sé com explicar-ho, suposo que molts us sentíu igual, jo personalment no tenía res de la época escolar i m`ha emocionat molt moltíssim, i tot aixó gràcies a Maite Lopez Lara que molt amablement la buscat pel " baul dels records" i finalment la localitzat. Al revers de la foto posa que la data que es va fer la foto és el 26 deMaig de 1976. Ah! jo sóc la Tere Arcos. Us espero en molta il-lusió al dinar.

7 comentaris:

justina ha dit...

Us agraïria que si poguessiu posar la foto més gran quasi no reconeixo a ningú. Gràcies.

Unai ha dit...

Justina soc la Tere Arcos estic en ello,pero la vaig passar per email a MªJesus i surt petita la escanejarà ella i sortirà en gros ,en un parell de dies estarà,per cert tu ets a la dreta.

ROSA ha dit...

Hola soc Rosa vaig anar en vatros a l'escola en tu justina ens portem poc dies de diferencia al neixer, i amb la Tere alguna vegada ens em vis per carrer,tinc moltes ganes de trobar al companys de classe, a pasar de que en alguns en vaig parlan i troban per tortosa, pero altres fa anys que no els he vist, si teniu fotos penjeules son una pasada ten vas recordam de mes coses,.Ens troben al dinar
ROSA BERTOMEU

justina ha dit...

Hola, rosa com estas? jo també aniré al dinar, a mi hem passa el mateix que a tu, que fa anys que no he vist a alguns companys. Fins el dia 7.

José Manuel ha dit...

Vaja...avui gràcies a la telefonada del Lluís Solé, del 68, m'he decidit a vindre i n'he estirat, de moment, dos més, Berna García i Lluís (Sito) Carot. Per cert, sóc José Manuel Cardona. Saludos i nos vemos...

María Jesús Nadal ha dit...

Ets José Manuel Cardona,el gendre de Lolin ?
Sí és així potser hauríes d`animar a la teva sogra, pues ella va anar al cole del carrer de la Mercé.
Està bé que vingues, pues li vaig preguntar a Sonia si vindríes fa quasi un més, i hem va dir que teníes un examen.Bé millor així.

José Manuel ha dit...

Pos si, si vols així sóc lo gendre de ma sogra, evidentment Lolín, ja ja ja. Si que vindré, i n'he arrastrat tres més de moment, Sito, Berna i Toni Acero. Rosa, fa un cabàs d'anys que no sé res de tu, de fet veig bastant a Justina perquè el seu fill va en la meua menuda a classe. Teresa Arcos Mestre, tota una "ficha", ja ja ja. I Maria Jesús, suposo que Nadal, només vam coincidir a octau (me resistixo a dir-li vuité) però va ser un curs molt bonic, lo de l'exili. Per cert, a la foto dels del 69 falta la meua classe, seria de primer o segon calculo però hi havia curs A i B, jo anava en donya Lina, no sé si algú té la foto de grup davant del pal de la bandera del pati, von recordeu?