dijous, 12 de juny del 2008

Promoció 1953 i d'altres

Hola, sóc Carme Pla Vilaplana.

Vull felicitar i donar les gràcies als organitzadors de la festa i al creador del blogg, per estos dies tan feliços i per haver-nos fet sentir nostàlgia recordant aquells dies de la infància en que anavem a col·legi.

Quan vaig vore la foto de les mestres que vaig tindre penjada al blogg, hem vaig emocionar molt.

I del dia de la festa que puc dir? Pos que va ser un dia inolvidable i de retrobament amb les companyes. Dos d'elles feia uns quaranta anys que no les havia vist i vaig tindre molta alegria de tornar-les a vore. Vam recordar a les mestres i els moments viscuts al col·legi, lo nostre col·legi, el col·legi de "La Mercè", i mos vam fer fotos per al record i vam decidir que haviem de contactar en lo màxim de companyes possible i l'any que ve continuar la trobada.

Us agraeixo el vostre esforç per haver fet realitat este dia de festa.

En nom meu i crec que en el de tots

GRÀCIES!!




Jo i el meu fill.

Els cinc germans amb dos amigues.

Amb les companyes de col·legi.

Totes juntes amb la nostra mestra, MªCinta Febrer


La meua germana i les companyes de classe.

El meu germà i companyes de promoció.


Guillermina i companyes de col·legi