diumenge, 1 de juny del 2008

Com erem i com som (el camí es fa caminant.....)



Enhorabona a aquelles persones que heu tingut la idea d'aquesta trobada. No he vist, de moment, fotos de companys de la meva promoció (1952-1959). Sóc Paco Ferrer i us envio tres fotos que volen sintetitzar la meva vinculació al col.legi al llarg de la meva vida: una del dia del Domund de 1953 (com exalumne del col.legi), una d'una sortida del dijous llarder del curs 1968-69 al Castell de Tenasses (?) amb alumnes de 1r i 2n on estic jo mateix (com exmestre de La Mercé) i els companys Rafael Benito i Valentí Font, tots dos de la Vall d'Uixó, i una tercera d'aquests darrers anys en què he estat vinculat al centre per altres raons i responsabilitats (mestre consort, expedagog, exinspector, exdelegat d'Ensenyament......). Si algú té fotos de la meva època, tant dels alumnes (recordo a Roig, Ferrando, Franch, Rocamora, Montagut,...) com dels mestres (D. Màximo Barrachina, D. Juan Martorell, D. Francisco Serrano, D. Joaquín Marín) i les vol publicar.....

5 comentaris:

ximo ha dit...

Jo debia estar per alli al mig, segur, pero a primera fila esta lo meu gran amic XIMO VOLTES, QUIN GRAN TIO COLLONSSSSSSSSSSS.

ximo ha dit...

UFFFFFFF També he reconegut a Jose M. Nadal amb la pilota, Romero, Aspa, Benjamin Zaragoza, Gonzalez, Munuera.

Perdo per lo meu comentari d'abans pero vore i recordad a Ximo Voltes m'ha impactat.

Josep Nadal ha dit...

Xeic Ximo,
quin ull que tens, jo quasi be no em reconec, només recordo a Benjamín i potser aquest que
anomenes Gonzalez. No tinc clar que pinto jo a n'aquesta foto, ja que aquest eren més petits que jo, almenys 3 o 4 anys.

Salutacions a tothom

ximo ha dit...

Nadal, molt de gust de tenirte per aqui, aixo va ser un dijous jarde, que van anar tot el col.legi, al gran camp de Tenasses. per aixo estem tots barrejats.

Francesc Ferrer ha dit...

No, no era una sortida de tot el col.legi, sinó una sortida dels tres mestres, joves i novatos, que surten a la foto i que feiem amb certa freqüència encara que llavors això de les "sortides escolars" no es feia massa sovint i era una mica "revolucionari". QUant als alumnes eren de 1r (amb D. Rafael, el mestre més alt i amb bigoti), 2n (als de D. Valentín, el mestre de la dreta) i un curs mixt on hi havia nens de 1r,de 2n i de 3r (amb D. Francisco, el del mig que porta corvata i sóc jo mateix). És fàcil, doncs, que hi hagués alumnes grans de 3r. amb alumnes petits de 1r. 3 o 4 anys més petits, com ara Nadal a qui, si no em falla la memòria, crec recordar (vivia al carrer Moncada ?) així com altres (Aspa, Pedrito...)