divendres, 23 de maig del 2008

TRES DE LA ORGANITZACIÓ





Perdoneu la resta de l`organització que no esteu, peró tinc a les meues mans aquestes fotos, i no puc fer res més que posar-les al blog.
Aquestes noies són la Cinta March, Susanna Ferreres i Neus Jové, tres valentes, atrevides i cumplidores entre altres coses.Elles són ,(opinió personal) el pilar de la trobada, sense elles no estaríem ara intercanbian comentaris i exposant fotos.Estàn treballant molt i molt tots els dies per poder dur a terme tots els actes que podrem gaudir el dia 7.Jo vaig compartir amb les tres aula, jocs i amistat.La seva il-lusió és la nostra i esperem vagi tot super bé l`esperat 7 de Juny.
Ah ! la Cinta i Neus a la foto estàn a Mallorca, viatje final de curs al 1982.
GRÀCIES PER TOT EL QUE ESTEU FENT, MOLTA SORT , I ENDAVANT CONTINUEU FENT-HO COM FINS ARA DE REQUETEBÉ. Surti com surti, estarem allí molt contents i amb il-lusió qué és el que compta.

1 comentari:

María Jesús Nadal ha dit...

Xiques !!! que passa !

A Cinta li he de dir que s`espavile a dir alguna coseta, no potser que ella no surtigue al block, NO POT SER.

A Neus li he de dir que : filleta meua del meu cor, quans de dies més tens d`estar buscant una foto teua per penjar al "erem i som", pues vaig llegir el comentari i deies vaig a buscarla i la penjo tot i que vaig dir que no la ensenyaría, VINGA QUE ESPERES ? POSAT BEN GUAPA I FESTE`N UNA ARA MATEIX.

A la Susanna li dic que: TÚ SI QUE VALES !!! Estas en tot, ets una màquina, treballes, organitzes,comentes al blog i penjes la foto la primera. PASAS A LA FINALLLLLLLLLLL.