dijous, 22 de maig del 2008

Inauguració col.legi La Mercè desembre 1987

Jo aquest col.legi no el vaig viure perquè sóc més grandeta, però durant aquest temps que hem estat organitzant aquesta trobada, he tingut l'oportunitat d'entrar, conèixer la gent que hi treballa, els xiquets, els membres de l'Ampa, fins i tot he estat convidada a diversos actes organitzats per la direcció del centre.
Aquesta foto me la va enviar Cinta Chavarria Giner i ara en veure la publicació de l'Àngel -el director del cole- "Fa vint anys", he vist molt apropiat publicar-la. Fixeu-vos en els mestres, conserge i membres de l'Ampa d'aquella època, perquè ven segur que alguns els trobarem el dia 7. He fet un enllaç al títol, si cliqueu us portarà al web del col.legi, visiteu-la

4 comentaris:

jessica ha dit...

Hola, soc una antiga alumna de la Mercè i m'agradaria posar la meva foto amb els meus companys al blog. Hem podrieu facilitar per on la puc posa? moltes gràcies

Pilar ha dit...

entra aqui y verás las instrucciones para poder publicar las fotos:

http://exalumnes-lamerce-tortosa.blogspot.com/2008/05/un-recordatori-per-als-que-vulgueu.html

Espero haberte servido de ayuda.

neus ha dit...

contesto a fes-te-fotre: hi ha una publicació de Toni Gallardo que diu "Voleu publicar en aquest bloc?" del dimecres 23 d'abril, allí tens tota la informació. Ànim i al lio, però compte aquest blog crea addició...

la castells ha dit...

jo a n´aquest ja no vaig anar..perosi que va anar el meu fill alex, a més vaig estar un parell d´anys a l´ampa, i com a monitora de sports, men recordo de tots els racos...parvularis baix, al costat el menjador, les classes, el gimnas i sobre tot el pati....