divendres, 8 de maig del 2009

Imatges d'una petita "excursió" tortosina

Aprofitant la visita a Tortosa que explicava en l'entrada anterior, vam trobar-nos algunes persones que estem més o menys ficats de forma activa en aquesta moguda de la Mercè. Vam parlar de diverses coses, que em vaig comprometre a resumir aquí al bloc per a general coneixement. Espero que em disculpeu, perquè porto uns dies molt liat de feina i no he pogut. És més, m'agradaria explicar-ho ben explicat i necessito un temps que ara mateix no tinc. A veure si d'aquí a uns dies...

De moment, deixo aquí algunes imatges testimonid'aquest periple pel mercat municipal, l'Expoebre..., parlant amb uns i altres del futur d'aquesta comunitat.


Aquí, el punt de venda de les xapes al bar d'Esther Roca, al mercat municipal de Tortosa.


I aquí l'Esther. Producte de l'excel·lent generació del 66 (no em foteu cas, què he de dir si sóc de la mateixa anyada...). Que menys que treure la seva foto i fins i tot fer una mica de propaganda del seu establiment, ni que sigui per agrair el molt que col·labora amb nosaltres. Alguns que parlen molt i fan poc n'haurien de prendre exemple.



Vam esmorzar al bar de l'Esther un excel·lent entrepà de baldana amb allioli. Entrepà tortosí on els hi hagi, que em va agradar molt, perquè on visc és impossible trobar baldanes d'arròs, però que em va desestabilitzar una mica el cos, tot i que ja fa dies que no el tinc fi al 100% (coi de salut). El José Manuel Cardona i la Susanna Ferreres van fer-hi cap amb la seva descendència. A mi m'acompanyava la meva bestiola gran.


I a la tarda, a Expoebre, a la barra tortosina, però sense menjar baldanes, vam fer un segon "briefing" amb la Neus Jové. Sobre la marxa s'hi va afegir la Susanna. També va venir el Joan Mulet, el company de la Neus. A mi em seguia acompanyant l'Emma, la meva filla gran.

Entre les atraccions, vaig coincidir també amb el Rafael Pedret. Vam parlar una estona del tema del "Gernika". No sé si vaig saber trametre-li que el tema de tornar a pintar el mural només és cosa que s'hi posin els que vulguin. A l'actual escola hi ha una paret disponible i fins i tot possibilitat de patrocinador per a la pintura. Potser em vaig passar d'enèrgic, tot i haver-ho raonat bé (crec).

En tot cas, en una propera entrada, com deia al principi, resumiré les converses que vam tenir.

1 comentari:

José Manuel ha dit...

Molt guapets, tots, je je. I si, per part meua un matí molt agradable. No puc estar ara al 100% lo actiu que voldria, però ja sabeu que podeu comptar en mi per a lo que sigue.