diumenge, 21 de setembre del 2008

Iª TROBADA GENERACIÓ 64 I RODALIES

Arran la trobada del dia 7 de juny, els companys i companyes del 64 ens retrobarem en un sopar per recordar, xerrar, posar-nos al dia i pasarnos-ho bé.
El proper dissabte 4 d'octubre serà el nostre dia.
Si algú del 64 i rodalies s'ha despistat i encara no s'ha apuntat, poseu-vos en contacte amb Pili Lalana: pilarl1@hotmail.com
A data d'avui estem apuntats 35 companys.
Esperem que les altres generacions s'animen i també facin el mateix, val la pena.
Ah!!! i l'any que ve a tornar-hi. Des d'aquí animem a la organització del dinar del dia 7 que es torni a repetir.
Besets a tots.

6 comentaris:

neus ha dit...

ole, ole, això és anar ben organitzat, 35!!! a veure si aconseguiu que vinguin els que no van poder assisir el 7.

neus ha dit...

ole, ole, això és anar ben organitzat, 35!!! a veure si aconseguiu que vinguin els que no van poder assisir el 7.

carme g ha dit...

Hola Neus avui us hem vist passant pel pont i Jesús pregunta si anaveu dos o tres?

neus ha dit...

Ai....Jesús, Jesús...pos anàvem dos.
És que jo sóc de garra seca, i la poqueta panxa que tinc se’n veu molt i pot despistar, però no, no estem per la labor.

Toni Gallardo ha dit...

Neus, molt bona l'expressió "de garra seca". Jo me'n recordava de dir "ser de garra curta", que em sembla que també s'entén. M'agrada poder anar refrescant el meu vocabulari tortosí, molt rovellat desprès de portar 24 anys vivint fora (per 18 que vaig viure a Tortosa).

neus ha dit...

doncs sobre aquest tema Toni, a mi m’agrada molt sentir parlar als de la Cava, Sant Jaume, Muntells.
A natros ens agrada molt baixar al Delta, i just aquest cap de setmana ha segut la festa tradicional de la sega de l’arròs. M’ho vaig passar molt bé, perquè mira que són graciosos, jo crec que s’inventen les expressions, encara que no deu ser així perquè segur que és un dialecte molt estudiat no? Ara no se si he dit una barbaritat...amb això del dialecte i l’estudi.