divendres, 6 de juny del 2008

Generación del 61




Hola a todos, al final no he podido resistirme y he creado otro bloc por culpa de mi compañera Pili Castella del 66.
Yo estuve muy poco tiempo en la merced, aunque al ser del barrio os conozco a muchos especialmente a los del 61 que éramos una buena pandilla.
Me he emocionado al ver una foto donde salís los del 61 incluido un amigo que perdimos, se trata de Cristóbal Nadal Folque y por supuesto de Llao, Zaragoza, Cid, Díaz, González, Garrido, Montero etc.
Quiero dar las gracias a Toni Gallardo por invitarme a participar y también quisiera dar ánimo a mi gran amigo José Fernando Llaó que pasa por un momento difícil.
Os mando unas fotos y un fuerte abrazo a todos.

12 comentaris:

ximo ha dit...

Com tenia que anar el "ejercito español" en tota aquesta gent.

María Jesús Nadal ha dit...

Hola José Luís, fa molts anys que no et veig,peró no has cambiat gens. Sóc Mª Jesús la germana de Cristobal,me he emocionat molt en vere que recordes al meu germà, com també de vere les fotos.
Casi res Alvarito de la creu roija, tú, Llaó i,
els altres quí son ?
El de la barba sé qui és pero no hem surt el nom.
Recordo tantes coses de tú i de tota la pandilla del barri, el barri que en aquells anys erem tots una família més que veïns.
Vindràs el dia 7 ?

ximo ha dit...

Lo de la barba es Jose Antonio Garrido Colomé

Jose Luis Ramirez ha dit...

Hola Maria Jesus, els altres son Gonzalez (espiri)y Garrido (Joe)al teu germa sempre le portad en mi. Una fort Besada.

ximo ha dit...

Los perillosos del Rastre
jejejejejejej

Jose Luis Ramirez ha dit...

Perdo Maria Jesus, no te contestat no podre vindre pero espero que us paseu molt be.

María Jesús Nadal ha dit...

De tots els comentaris que he llegit en aquest blog, cap me ha emocionat tant com este, estic plorant d`emoció.Gràcies.

María Jesús Nadal ha dit...

Antonio Garrido és el que anomenabeu "Rufus" ?
Sí és aquest hem penso que té una germana que li diuen Marga.

ximo ha dit...

Te deixo el meu hombro per a plorar, pero es que este grupet que desgraciadament esta incomplert eren uns autentics amics entre ells i amb los demes

María Jesús Nadal ha dit...

Gràcies Ximo, ets un SOL, peró és que ja fa dies que recordem i que mirem fotos, que riem , hens emocionem,.. peró avui, l`entrada de José Luís no me la esperaba, és com si entrés Alvarito ó Llaó, pues jo els recordo tant, tant, tant, que ewtic visionant a ma mare cridanme pel balcó per a que pujes a casa.

Jose Luis Ramirez ha dit...

ximo es ser en falten mols mes.
Men tinc d'anar adeu.

fERRAN... ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.