dijous, 5 de juny del 2008

Estic impacient

Hola, sóc la Lourdes Padrosa, i de tot aquest enrenou em vaig assabentar fa uns dos mesos, quan la Silvia Font (vivim a Tarragona i ens trobem al Conservatori de Música ja que portem les nenes allí), me va comentar que va rebre una carta comunicant-li que farien aquesta festa. Jo, al principi vaig pensar que ja m'enviarien una carta a mi o al meu germà. Però no. Suposo que la direcció d'on vivim tant el meu germà com jo no la tenen.Fa dos setmanes, la Silvia em comunicà que hi havia aquest blog i vaig começar a mirar-m'ho, i m'han agafat ganes de vindre al dinar i trobar-me amb els que van estudiar amb mí. Sóc de la generació del 65 però en la foto que va penjar la Sílvia no hi sóc jo. On devia ser? No ho sé. Suposo que en el dinar, podré fer memòria d'això i de molt més, ja que no recordo gaires coses. Sort que mirant fotos van venint-me alguna coseta a la memòria però me costa. Ens veiem el dia 07/06.

El que si he trobat és una foto de quant fèiem 5è d'EGB, (any 1976), on estic molt encapficada mirant un llibre, (ja no m'hi veia, ja que necessito ulleres). En esta foto es pot veure , al davant a l'Accensi (filla del profe), i no es veu molt bé però la que està al seu costat és la Arasa (ho sento però dels noms no m'enrecordo). I darrera meu és la Carme Reverté. Crec.

Bé, a veure si el dissabte puc fer més memòria d'aquells anys.

Ciao