dimecres, 21 de maig del 2008

GREASSE, festa de final de curs

Dimarts la direcció del col.legi La Mercè ens va convidar a les persones de l’organització, a la festa de final de curs a l’auditori Felip Pedrell.
Només entrar un grup d’alumnes van representar el musical Greasse, DEU MEU SENYOR QUE ALGÚ BUSQUI LES FOTOS DE LA NOSTRA ÈPOCA, I QUE LES PENGI NATROS TAMBÉ HO VAREM FER.!!
Després l’actuació de la coral, teatre en anglès, el grup de danses “lo Romango”, espectacular veure xiquets provinents d’altres cultures ballant jotes, perquè us he de dir que aquest col.legi és l’EntreCultures.
Després la festa va seguir amb coreografies de tota la varietat de Reguetones, i que jo vaig tornar a recordar el ball que varem fer a la classe de doña M. Cinta Curto interpretant un tema del Village People, I TORNO A FER UNA CRIDA D’AQUESTES FOTOS DE FESTA DE FINAL DE CURS QUE JO NO TROBO I QUE VOLDRIA TORNAR A VEURE.
Fins el 7!!!

16 comentaris:

María Jesús Nadal ha dit...

Hola Neus sóc María Jesús Nadal, i crec que podré tindre les fotos de la festa de "Grease", pues crec que el protagonista (Paco Martinez) en té.Demà li envío un correu avere que passa.

María Jesús Nadal ha dit...

Hola Neus, sóc María Jesús Nadal, i crec que podré tindre les fotos de la festa de "Grease", pues crec que el protagonista (Paco Martinez) en té.Demà li envío un correu a vere que passa.

Anònim ha dit...

gràcies M. Jesus, no recordo qui es Paco Martinez.

ximo ha dit...

Nievetes, PACO MARTINEZ surt a la foto publicada el 09 de Maig com a FOTO 1 es el que esta sentat el tercer per l'esquerra (Gallardo,Platero, Martinez......)
de Santa Clara com natros. BO

ximo ha dit...

Ara be no se si parleu de este Paco
pero com se que a este li anaba la marxa.

neus ha dit...

constesto a Ximo: Uf.. Paco...si...si...ara el veig per la costa jugant. Què se n'ha fet? m'han dit que viu a Roquetes. A més jo el trobava molt guapet.

María Jesús Nadal ha dit...

Sí senyor, es el tercer de la foto. Aquest matí he parlat amb ell per telefon per comentar-li lo de les fotos, i m`ha dit que ho mirarà, i l`he animat a que vingue al dinar i a que entri al blog, pues ell no ho sabía lo del blog. A veure si s`anima perquè ell viu prop de Barna, peró molts caps de setmana està a Tortosa.Per cert, era " guapet" i amb més anys un continúa sent.

neus ha dit...

ole, ole ole per M. Jesús, estàs en tot, molt bona la recerca!! a veure si Paco s'enxufa al blog i s'anima venir al dinar

Paco Martínez ha dit...

Hola, soc Paco Martínez. Com li he dit a Maria Jesús, intentaré parlar amb Oscar Guallar, que era el Travolta el "prota" de GREASSE,
a vore si té alguna foto. També recordo a Luci (Lucio) casat amb la Amparo Pasamon. Ell era el fotograf. No trovo la foto on surto al blog. Qui es la Neus i el Ximo? Que me anaba la marxa? Encara tinc de marxa jo.

ximo ha dit...

Paco, soc cusi de Xavi Genaro, vivia a Santa Clara (com tanta gent que publica a este blog) i hem recordo molt de la teva familia
(Marcial,Toni,Paco i sigue.......
pero sou tants de germans i germanes) i alguna vegada vam coincidir a Peñiscola al xalet del meu cosi. si mires la foto que diu 40 anys de diferencia soc jo

neus ha dit...

Contesto a Paco Martínez: jo entenc que tu ets el que surt a la foto publicada el divendres dia 9 de maig que posa FOTOS 1. I jo sóc Nievetes de la pujada S. Francesc núm. 11 molt amiga de la teva cosina Pepa Garcia Calero, que per cert s'està fent la roncera i no s'acaba d'apuntar. Estàs situat? o sóc jo la que vaig malament?

María Jesús Nadal ha dit...

Ei Paco, que vol dir que no has vist la foto al blog ? El que passa es que ara hi ha bastanta cosa penjada i has de tenir temps per trobar alguna cosa en concret. Vas rebre el meu correu? Allí et vaig posar la foto.

Paco Martínez ha dit...

Ximo ara sí. Donali recors a Javier i Lurdes. Ostia recordo molt als pares i l'avia de Javier.
m'els estimava molt. I quines festes treballant al camping "los pinos"

Paco Martínez ha dit...

Nievetes vas bé. Donali una abraçada a la meva cusina preferida que encara que no tenim contacte la recordo molt.

Paco Martínez ha dit...

Maria Jesús si que em va arribar el teu correu. Pero em feia gracia voreu al blog. Ara ja está. I m'has enganxat. Has vist la primera foto de "generacio de seixanta i pico"? Surt algun Berengue? El sinquè per l'asquerra de dalt.

María Jesús Nadal ha dit...

Sí que és Berenguer si, i surt a un altra que ara com hi ha molt penjat no la localitzo, peró quan la trobi te dic on. Com va la recerca de les fotos? trobaràs algo o qué? M`encantaría veret fent de ballarí de "grease",si no les trobes, ja saps el que et toca, podem fer una festeta i repetir-ho, jo puc fer de Olivia Newton Jonh,si vols. Ja,ja,ja,ja,