diumenge, 25 de maig del 2008

El primer col.legi de la Merçe abans de ser enderrocat





















  • Hola,sóc Neus Roig,tenia moltes ganes de comunicar-me en tots vatros.Tinc moltes coses per ensenyar-vos,desitjo que siguin del gust de tothom.Aquestes fotos són facilitades per un ex-alumne el Sr. JOAN FORNÓS VILLAUBÍ, fotos antigues.





























  • 10 comentaris:

    Anònim ha dit...

    estes fotos son totals.No en tens mes???????''
    Gairebé no me'n recordava d'aquest cole.Però poc a poc la memòria es recupera.Gràcies i ànim.

    dulce ha dit...

    Gràcies, gràcies i mil gràcies, pareix mentira però la memória es algo impresionant, jo tenía cinc anys crec quan vam canvia d'escola i m'enrecordo l'entrada a la clase de Dña. Carmen de parvulets! com es possible i que els dissabtes anavem pel matí a classe i quan acavabem m'enrecordo está cantan lo cara al sol en lo babi a la ma perque tocaba portarlo a casa pera renta, al pati en tots en fila que dien "a formarse" i les mares esperan a la porta del carre....

    NEUS ROIG MESTRE ha dit...

    Sóc Neus R.i he posat primer aquestes fotos per animar i enganxar a altres generacions que es desperten ja,perque no s´he hauria de pedre ningú.Ja aniré posant fotos molt interesants.
    SALUDOS A TOTS,ANIM A ENGANXAR-VOS ELS QUE N'HO HAGUESSIU FET,FINS ARA

    Pilar ha dit...

    La verdad es que auqnue recordaba en general el colegio, al ver estas fotos ufffffffff han venido a mi memoria muchas cosas. Gracias por estas fotos!
    Por cierto dulce, con Doña Carmen Cases de párvulos todavía nos escribimos. Anda que hice cosas yo en ese colegio!! hasta para terminar atada a la silla y seguir andando por la clase con la silla atada en el cu.... ja jajajajja

    ximo ha dit...

    Quines fotos mes autentiques, la clase de parvulitos de Doña Pilar la de los niños, lo despatx de Don Maximo, totalllllll quins recordsssssssssssssssss

    Anònim ha dit...

    Jo no vaig coneixer eixe colegi mes que con casal de la Policia NAcional.
    Pero vull dir-vos el disgust i la impresio que me va fer un dia que vaig anar a Tortosa, vaig passar pel carrer Montcada i...............ja no hi era el col.legi. Encara tinc un nus en la gola quan ho penso. Es com si m'haguessin tret una part de la meva vida. Poques vegades me he sentit tan desolada.
    Monica

    NEUS ROIG MESTRE ha dit...

    Mónica,aquestes fotos són les últimes que es van poder fer,així que el record perdur-hi per sempre.Les coses van canviant per bé o per mal,però la memòria queda allí,ahir i ara.

    Anònim ha dit...

    No, Neus, jo em refereixo al del carrer Moncada, al de despres de este de les fotos. Jo el altre no el vaig trepitjar mai.
    I del meu col.legi d La Merce no tinc cap foto pero si moltissims records que estos si que la pala de enderrocs no podra troba mai, perque estan en el meu cor.
    Monica

    Rafel ha dit...

    Monica, estic intentant de totes totes aconseguir fotos de La Mercè
    del carrer Montcada, tinc una del Guernica (que vam pintar els de la meva quinta) i mirarè si algú pot passarmen mes, no et preocupes que entre tots ho aconseguirem.

    Anònim ha dit...

    Hola a tots: pos jo si que vaig anar desde el 6 anys fins al 14 al col.legi del carrer de la Merce (El meu estimat col.legi) i no podeu imeginar-vos les ganes de plorar que m'han agafat al veurel, ja que abans de entrat la policia vaig demanar de veurel i no mel van deixar vere, pero al meu recor el ting intacte, i ancara vos podria dibuixar totes les classes hon eren, menjador, lavabos etc.
    Si en teniu fotos del cole quan estava en actiu, Penjeules Per favooooooooor, que em fa molta il.lusio.!!!!!!!!!On estan los nascuts el 55?????????.