divendres, 30 de maig del 2008

COM EREM I COM SOM

ESTEBAN TARAZAGA

3 comentaris:

ximo ha dit...

Estebi un crak com sempre, ara falta Sisco Vilarroya, ara he vist la vostra foto del 65 i molts heu camviat molt poc.

l'any 71/72 lo de la bandereta se va forrar amb vatros.

Xavier Redon ha dit...

Estebi, eres dels que mes me'n recordo, alguna volta al teu germà que hem treballat algun cop junts per Benicarló li he donat records i m'ha contat alguna cosa de la teva vida, et recordo com un tio molt "bonachón", espero veure't el dia 7, salutacions, Xavier Redón

Jordi Ventura ha dit...

Estebi, m'alegro molt de que vingues. Natros ens hem anat veient, peró podrem retrobar a gent que fa molt de temps que no veiem. A veure si els reconeixem...
Xavier, podries penjar una foto teva actual, jo no sé si te reconeixeré, encara que, després de veure la seva foto, a tan germana si que l'hauria reconegut.
Jo ara penjaré una meva actual i del cole.