diumenge, 8 de juny del 2008

"la marea blava" del 66 al 68


Esta foto ens la ha fet arribar Migueli, som Migueli, Lillo, Guti, Torá, Tarazaga, Vilaplana, Raúl Sanjuan, Rojals, Monforte i jo, Madueño.

GRACIESSSSSSSSSSSSS

GRACIES, Nievetes Jové per trucarme i enviarme documentació de la festa
GRACIES, Organitzacio per tot lo que vau fer
GRACIES, Don Mariano i Don Miguel per recordar-vos dels vostres xiquets i xiquetes i vindre a les nostres taules.
GRACIES, Companys i companyes de taula per tot lo que vam recordar (noms mitics del cole, com "sigalini" "Sans escarabixa" Jaume "Mahuma" "Escorihuela")
GRACIES, Genaro per la "superfesta" al PUB AIRE (a partir de ahir "lo Pub de Genaro")
GRACIES, Alvaro Acero i a Cano pel nostre "full monty" (ja m'han arrivat ofertes per l'estiu)
GRACIES, Col.legi de la Merçe per ensenyarme.

PERO.............. Malait regim, per culpa d'aquell regim, he tardat 40 anys en coneixer a les meves companyes de quinta, i la veritat que son agradables i simpatiques.

QUINA FESTASSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dissabte, 7 de juny del 2008

Del 74 al 78...vos hem posat falta!







La representació de les generacions de les caragoles ha estat escassa. Molt escassa...Què hi farem! Sabem d'alguns que anaven de boda/bateig/comunió, altres amb un nadó acabat d'arribar o a punt de fer-ho...En fi, que "cadascú se sap lo d'ell" que diuen per aquestes terres. Tot i així, si llegeix això algú dels que ha faltat, que "sapigueu" que mos ho hem passat molt bé.


Per enèssima vegada felicitar a tota la organització (fantàstic). Els mestres tan genials com sempre: No em deixa de sorprendre la memòria que tenen tots ells (s'enrecorden de tots els noms!) i lo bé que es mantenen (quina agilitat Don Agustí!). El Xavi, el nostre conserge, que ara és el President de l'AMPA (també se manté molt bé, que conste, jeje). Quants records!


La Mercè per a mi, i suposo que per a tots els que visiteu aquest lloc, té un significat molt especial. Forma part de la meva vida, és un trocet de mi.


Avui he rigut molt i m'he aguantat alguna llagrimeta i tot. Gràcies a tots els que heu fet possible aquest dia.


Ara a buscar-vos en plan Wally... Fotos d'avui!

FELICIDADESSSSSSSS!!!!!!!!!!!

Quiero dar las gracias a todos, por haberme dado este precioso regalo que ha sido este dia, lleno de recuerdos, compartiendo vivencias, haber recuperado a mis amigo/as..... me siento feliz.
No tengo palabras, de verdad, hoy ha sido un dia sencillamente precioso, feliz, lleno de reencuentros, algo dificil de olvidar en muchos años.
No tengo fotos esta vez, pero quería dar las gracias a las personas de la organización que han hecho posible el dia de hoy. FELICIDADES de corazón!!!! Ha salido perfecto. (no es "peloteo", es lo que siento en estos momentos)
Sinceramente gracias a todos en general por haber hecho de este dia, unos de los más felices.
Gracias, gracias y mil gracias!!!