divendres, 16 d’octubre del 2009

"LOS PEQUEÑOS CANTORES"





Hace un año o más, cuando se estaba preparando la fiesta del 7 de junio, en algunas de las entradas que se hicieron en este blog, se habló varias veces sobre "Los pequeños Cantores", asociación en la que formamos parte muchos de los exalumnos del Colegio de la Merced.
Pues bien, aunque no sea una cosa propia del colegio, consideramos que esta asociación estuvo muy vinculada al colegio en aquella época, ya que la mayoría de los componentes de la misma íbamos a la Merced.
He conseguido un programa de las actuaciones de "los pequeños cantores" en la Navidad del año 1976.
Ahi os dejo el "documento", son dos páginas, no se ve muy bien, sobretodo la foto que corresponde al año 68 o 69 creo. La foto no se ve bien, más bien fatal, ya que son fotocopias de fotocopias, pero en la parte interior del díptico además de las piezas musicales que se iban a interpretar, salen los componenetes, los nombres de los niños y niñas distribuidos en las diferentes voces en las que cantaban.
Me ha hecho gracia porque sale gente ahi que también entran en este blog, y que en esa época aunque coincidimos, ni nos conocíamos.
Más que nada es una curiosidad, espero que os guste.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

M' ha fet molta ilusió veure aquest record dels "Pequeños Cantores". Jo hi vaig formar part durant alguns anys, juntament amb el mey germà. La veritat és que al principi anavem un poc obligats pels nostres pares, però després li vam agafar el gust i ens ho passàvem molt bé. Vam entrar de la mà del senyor Jové, encara recordo, i anàvem a assajar els dissabtes, a la plaça del Rastre.
Raúl Sanjuán.

carme g ha dit...

Jo també vaig formar part dels Petits Cantors de Tortosa i recordo les diferents trobades que vam fer arreu de Catalunya amb altres grups de coral de nens i nenes de la nostra edat. Ho recordo amb alegria però a la vegada penso que va ser una llàstima que no hi hagués algú que ho fes tirar endavant.

Pilar ha dit...

Los tres que hemos hecho aqui comentarios, salimos en los nombres del programa!
Yo recuerdo esa Navidad, proqeu esas actuaciones me suenan un montón. Además yo tocaba los xilofones, y también recuerdo haber estado en la catedral y en el salón de actos del Seminario. ya no me acordaba, pero al leerlo me ha venido a la memoria. Qué tiempos aquellos!!

Toni Gallardo ha dit...

Els que hem arribat al món del cant coral amb una certa edat (en el meu cas, passats els 36), tenim una mica de recança per l'oportunitat perduda que teníem a l'abast en la nostra infantesa. Quan el cor del que formo part perpetra alguna actuació, sempre hi ha un moment que me'n recordo dels Petits Cantors i d'aquelles bandes vermelles. Ja veus quines coses...

carme g ha dit...

És fantàstic poder seguir en el món de la música. Mai és tard per fer les coses que t'agraden. Ànim Toni i no ho deixes.