dimarts, 27 de maig del 2008

MISSATGE URGENT PER A RAFEL PEDRET!!!

Rafel estava llegint el Blog i m'he quedat sorprés..... MIGUELI SI QUE VEEEEEEE!!!!!
Com t'ho has fet? Com puc contactar amb ell? Dis-me algo. Tu i jo ens veiem tots els dies!
Per cert a totes les de la Promoció del 67/68... Continueu estàn com sempre!!! (alguna fins i tot millor) Aixó és l'edat!!!!
Ens veiem el dia 7!.
Neus, tal i com vam quedar per telèfon ja m'avisaras del que tinc que fer.

Mónica Redón t'he deixat un missatge al teu bloc. Besets.

13 comentaris:

albert ha dit...

Jo he parlat en Adri aquesta tarde per estirar-li les orelles i m'ha dit el mateix que Miguel Zaragoza "Migueli" vindrà.
RAFEEEEEEL, sóc lo veí de baix, abans de posarte a sopar contestaaaaaaaaa!!!!

Anònim ha dit...

Hola Jose luis!
Per a mi sempre seras Jose Luis, lo germá de la Sole ( espero que no s'enfade Ximo).
Adria se ho esta rumiant, pero no sera perque la dona no l'anime, que conste.
A vore si se decideix a dir algo.
Ens vorem el dia 7

neus ha dit...

hola Selu, no et preocupis et tinem en compte, no te'n lliuraràs. M'agradat la notícia que has donat sobre Miqueli, perquè fa molts anys que no el veig.

Antonio ha dit...

Soc de la promocio del 50 y 51
Si trobo fotos ya vos las enviare

Rafel ha dit...

Selu val adir que jo no he fet res, estic tant sorprés com tu, aquesta tarde mateix he parlat amb la seva germana Cinta i m'ha dit que no venia. De totes maneres demà me donarà lo número de movil de Muigueli.

Rafel ha dit...

Albert, veí de baix, lo primer es lo primer i en la panxa buida es poc fer ben poca cosa.
Al que no he vist a cap foto per ara es a Ximet.

albert ha dit...

Generació del 71 amb Dña. Solé 25-05-08, em penso que era a parvulets i si no recordo mal tenia una novia.

Uyy!! perdona Ximet!!

teruel ha dit...

mol vam trova lo dia 11 de maig ,que anava de comunio i vaig queda flipat, de lo ve que astava i vam asta parlant de lo que sanava afer lo dia 7. i entre mun germa santi i jo li vam asta dien que vingues. no mol va assegura pero mos va dir que faria lo possible per vindre.

carme liberal ha dit...

Que contenta me fas selu !!! tinc moltes ganes de veure a Migueli, fa tants anys que no el veig ...

José Manuel ha dit...

Com van les indagacions per trobar i portar al més passat dels porters-bateries-cantants que ha parit la Mercè? Este Migueli...la última vegada que el vaig vere va ser fa cinc o sis anys a Xerta a un concert de Barricada, crec que era, o Obús o Barón Rojo, no se...I fa uns dotze anys me'l vaig trobar a Llavorsí, quina risa! La meua dona treballava d'infermera allí, i passant per la vora del pont sobre el Noguera hi havia uns quants pintes prenen unes cerveses. Ella, tota modoseta me diu "cari, anem per l'altra part que vaya sujetos" i abans de canviar de vorera, sento "Cardonaaaaaa!!!" Òstia, pos no era Migueli, exiliat pels Pirineus después de la seua fulgurant carrera artística com a cantant de La Familia Armando Ruido, en Jaume F. Baila, Jordi Sánchez "Archi", lo Titi...bufff.Estant a la mili vaig vere'l a la contraportada de "El Pais" per tot lo follón que van liar a festes de la Cinta del 1990 al concert gloriós del parque on se'n va recordar de les mares del bisbe, l'alcalde i demés autoritats...allò va acabar al jutjat, evidentment, però parla d'un esperit lliure i generós com és lo de Migueli. Si cal, l'anem a buscar, en serio. N'hi ha més que s'apunten, ho garanteixo.

Javi Monforte ha dit...

"Migueli" si que vindrà, acabo de parlar en ell, i si no pasa res si que be.
Pedret i "Americà" he fet lo posible

José Manuel ha dit...

Este Javi, en la seua bicicleta en uns cuernos enormes de manillar, que bo ets, clon de Rosendo!!! Saps res de Berna Salvadó, de Zafra, del Titi??? Vinga Javi, mos veem.

Josep Lluís Solé "Selu" ha dit...

Xeic Javi Monforte "manyet" ets un CRACK. Avui mateix he parlat en Migueli i ja m'ha dit que havia parlat en tu, i que t'havia dit que
segurament que sí. Crec que al final l'hem convençut i fin i tot....MIRARÂ el BLOC A INTERNET. Ja l'hi he dit que la gent parla molt d'ell i que tenim ganes de que estigui entre nosaltres. Penso que entre tots ho hem aconseguit.
De totes maneres GRÀCIES MANYET.
Per cert Lo d'americà ha estat un "puntasso" encara que ara no trago als YANKEES:
Mos veem lo dia 7 MANYET