dilluns, 19 de maig del 2008

FINAL DE CURS A MALLORCA PROMOCIO DEL 68


Els alumnes nascuts al 1968 i alguns altres nascuts abans vam aconseguir, (desprès de vendre quantitats industrials de lotería, bosses i rifes) anar a Mallorca. Sí senyor, i dic vam aconseguir perquè, a part dels calerons que costaba anar de viatje amb vaixell i avió, ningú o sigui cap professor s`atrevía ja a anar a responsabilitzarse dels irresponsables de 8è.Però va sortir D. Antoni Perulles que amb la seva esposa i un altra mestra i la filla d`aquesta hens van portar al desitjat viatje i ... que requetebé que me ho vaig passar. Aquí tinc a Rafel que afirma que ell també se ho va passar molt bé.

2 comentaris:

neus ha dit...

he tingut molta alegria de veure aquestes fotos de Mallorca. No les havia vista mai. Jo llavors pensava que ja era molt gran i ara... a la foto em veig tant xicoteta... Per cert aquest comentari sobre la responsabilitat dels mestres em recorda l’article d’aquesta quinzena de l’IIdefonso sobre la ridícula sobre protecció dels infants. Sincerament, em considero afortunada d’haver viscut aquell viatge, aquella escola i aquells temps...
Aprofito i faig una crida als nascuts 1967 i 1968 perquè vinguin el 7!!!!

María Jesús Nadal ha dit...

Hola Neus! jo també hem considero afortunada,ara tot a cambiat, la llàstima ès que quan vivíem aquell temps potser no el valoravem tant com ara, quan veiem les fotos i recordem, les cançons,les festes, els mestres, etc...Estic segura que si tinguessim una màquina del temps més de 4 aniríem al famós viatje de final de curs, i si convingués tornaría a anar per cincuanta mil cases a vendre la lotería i les bossetes de el colegio de "La Merced". I tú Neus no en tens cap de foto de Mallorca? Jo ja he penjat totes les que he trobat,Rafel penjarà una de la façana del Hotel Impala. T`en recordes?Ah ! gràcies per ser una de les que ha organitzat tot aquest aconteixement, que segur ha il-lusionat a cents de persones com a mí.Jo no había escrit mai a cap blog i ara tots els dies he de asomar el nas. ES FANTASTIC FINS AL DIA 7