diumenge, 13 d’abril del 2008


Hola, sóc la Susanna Ferreres una de les "organitzadores" de la festa. Us explico com es va iniciar el tema. Una companya de la meva promoció, Cinta March, ens va comentar que havia pensat en fer una trobada d'exalumnes de la Mercè, ja que de la nostra promoció, mai se n'havia fet cap. Les que estavem allí es va fer molta il·lusió i vam pensat que podríem reunir als companys dels nostres anys: 1966, 67, 68, 69 i 70. D'acord.

Quan Cinta March ens va tornar a reunir a les "organitzadores" entre elles: Neus Jové, Noëlle Sanchez, Neus Roig, Cinta Favà i jo; ens va dir: ja que ho fem, fem-ho gros ! ! Convidem a totes les promocions que vulguin assistir. Déu meu ! ! Em va córrer un no se que cos a munt i cos avall . . . Però aquí estem ! ! Amb una il·lusió tremenda i moltíssimes ganes de que arribi el dia ! ! !

En tot aquest enrrenou estem trobant a exalumnes i recordant les vivencies de l'època que, a mi personalment, m'han emocionat i gratificat força. . .

Us encoratjo a participar de l'organització de la festa en el que cregueu oportú ! !
Per anar calentant motors, us adjunto una foto de la meva promoció.
Susanna Ferreres

3 comentaris:

Toni Gallardo ha dit...

Susanna, una idea

Quan pengeu fotos, poseu-les ben grans. Així, si les baixem podrem reconèixer més fàcilment les persones que hi surten. Crec que tothom ho agrairà.

su. ha dit...

HOLA,os felicito por la iniciativa,espero q todo vaya muuuuuuu bien,tengo ganas de reencontrarme con todos esos niños q compartieron parte de mi infancia,jejejejej(niños?mmmmmmmmmmm jijijij)en serio,sera una fiesta fantástica ya vereis como si y a quien tenga dudas q no se lo piense mas y q se anime ya q despues podra comprobar q no se equivocaba y q no lo olvidará nunca q incluso se pueden reencontrar en mas comidas y recordar esos años.Recuerdos a todos los de mi promocion y q vengais muchos q yo me acuerdo mucho de todo lo q pasé.MUCHA SUERTE ESE DIA Y ANIMO Q SERA GENIAL YA VEREIS.P.D Si podeis poner fotos las podremos bajar y tenerlas de recuerdos ya q yo por desgracia no tengo y me gustaria tener algunas graciassssssssss.1974,1973,1967 dos son de mis hermanos jejejej.deuuuuuuuuuu

Xavier Redon ha dit...

Hola Susana, com organitzadora hem podries enviar mes informació, com per exemple si acudirà algú de la meva quinta, jo vaig néixer l'any 65, no recordo gairebé ningú a veure si ja algú que pugues fer-me memòria. Gracies.